KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

srijeda, 29.09.2004.

NA LEKARSKOM ...BRE

E danas me izjebalo na ljekarskom pregledu ćoviće. Oni psiho test za vozače,pa jebate led ..ko će ono riješit,one pizdarije ,pet pizdarijica koje se ka po nečemu slažu samo jedna odskače,ka crna vrana . Ma daj u k... oni i to,pa nije meni 20 godina da ja to riješajen. Ma ko će to sve zapazit one kvačice, točkice,pa jel ode malo zavinuto ,jel ode točkica s ove strane, pa jel s one. Počeja sam gubit koncentraciju,jer više razimišljan o tome kako me ovi psiho test nervira nego kako ga triba riješit. I fala bogu oko mene sve mulci od 18-20 godina riješili sve a ja ostalo mi još gotovo pa pola zadataka a 5 min do kraja. Jebi ga ja to studiram ,mučim se sam sa sobom ,jeben sam sebi mater ko me je dotira ode ,jebeš motor i A ktegoriju kad mi se ode glava prigrijala ka motor bez vode.Viče ovi psiholog još 5 min. A ja sebi o straja da ću ispast glup, govorin u sebi, ajde ludonjo zaokruživaj ko ga jebe točno ,netočno.I vidi čuda u cajhnotu rišim ja to sve do kraja. U jebote je san pametan,divim se sam sebi. Psiholog neki golobradi moga bi mu bit ćaća. Malo se kurči ka ono prošli ste,niste baš nešto točno, al s obzirom na godine ajde može proć,nisi lud moš vozit skutera.Mislin se ja, lako je tebi pizdit kad te ćaća utira ode u lip posa,moga sam ja završit neznan koje škole i neznan kako riješavat psiho testove nebi mene vidija vaki sideći posa ni ja njega.Sidiš i ispravljaš psiho testove na šablon, i još misliš u sebi, nesmiš na glas ,vidi ovog glup li je.Uf i to je prošlo.I taman kad sam mislija neće me više jebavat samo će me na slušalice pogledat ,kad neka mlada sestra uvati me za rukav pa samnom ka s malim ditetom ,evo sidi ode ,gledaj na ovi dalekozor,pa šta vidiš ,pa začepi jedno oko ,pa drugo,pa ovo, pa ono ,pa sad se digni ,pa pođi vamo ,pa evo gotovi smo ,pa aj fotokopirat dozvolu, pa aj onda ode kod doktorice . E ova zadnja me skroz spizdila ,mislija sam da ću zanesvistat. Duboko diši ,pa tako jedno 20 puta ,a ja ništa ija nisam od jutros a sad 1 ura ,jebate mislin u sebi, ako se sad onesvistin a već mi se počelo mutit u glavi ništa od mog lekarskog bre. Sitin se JNA ,na regrutaciji se jedan moj drug složija kad je vadija krv,kad ga je brat ugleda na podu i on se od straja onesvistija,za po ure bilo nas je 10 na tleju. Moš mislit koja smo mi bili sila u europi kad smo bili JNA. Tribalo nam je samo pokazat krv.Nego srića je meni šta je ova dotoreša pristala me mučit s otizin disanjem i prišla na dotakni nos prston ,to san zna bez greške i puštila me ,kaže zdrav si i daj 350 kn.

29.09.2004. u 04:12 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< rujan, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu