KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

ponedjeljak, 30.08.2004.

Gradina

jeste bili kad na gradini? Niste? Fala bogu da niste,nije gradina trg bana Jelačića ili knez Mihajlova ,otkud mi pade napamet knez Mihajlova he he ? Kad sam se već sitija knez mihajlove da vam kažem kako mi je jedan moj "drug" iz vojske rekao : E bre dalmatinac ja ću da odsečem kurac na sred knez Mihajlove ako ti ikad upišeš medicinu" . A ja sam vam stalno u vojsci, mjesto da se spremam za odbranu bivše nam domovine ,gledao svoja posla i bezuspješno pokušavao učiti i spremati se za prijemni ispit. Na straži su pored mena bataljoni vojske mogli prolazit daok sam ja rješavao redoks jednadžbe ili kako "drugari" iz armije kažu jednačine.

Gradina vam je jedan dalmatinski gradić koji se nezove tako nego ću ga ja tako ubuduće nazivat u svojim internet litanijama da se nebi dotični grad slučajno prepoznao i nedajbože tužio me za uvredu časti, jer ja ću sad svašta pisat o ovom dalmatinskom gradiću kalda nije moj rodni.Gradina vam je imala i svoj site gradina .com ,srpsku inačicu gradina.tk neću ni spominjat,koju su gradinjanske revne vlasti ugasile jerbo su gradinjani razasuti svuda po bijelom svijetu,puno serkali i pizdili po siteu,pa su koji put more bit i gradonačelnika spomenuli,neki su na dotičnim stranicam i svoju kontraobavještajno špijunsku djelatnost javno do u detalje razotkrivali. Jednom riječju prala se gradinjanska šporka roba priko neta . Sad jest da "niko pametan" ne čita stranice gradina coma i neta al ipak mogla bi se koja budala nać pa i pročitat nešto kompromitirajuće i što je najgore za ugledne gradinjane i povjerovat u ta neka piskaranja tamo nekih raseljenih gradinjana koji se vole sjetiti svoje gradine i posjetit je makar i preko interneta u tuđini, u sitnim satima kad nostalgija za rodnim krajem najviše tutnji njihovim glavama.A ja sam svašta sra po tom sajtu ,pisa sam brate svašta i šta sam triba i šta nisam.Nisam moga virovat kad mi je jučer u gradini prijatelj iz djetinstva skojim se sretnem svako ljeto kad on dođe iz švabije priopćio sav zabrinut da nema više gradina .coma i da su neki svašta "srali" pa da su je zabranili. Nisam mu ima srca priznat da sam i ja svašta tu "sra", i da radi i mojih sranja on u tuđini više nemore ubijat nostalgiju. U gradini su vam uvik vodili glavnu rič oni koji nisu iz gradine,glavnu rič su vodili oni koji bi se spustili iz okolnih brda,završili osnovnu i srednju školu u gradini te pobigli iz nje šetat po trgu bana Jelačića i po knez Mihajlovoj tamo bi naučili kako zaradit a neuznojit se , i onda bi se vratili u gradinu da nam popuju i da nam seru šta u životu valja a šta ne,šta je za gradinu dobro a šta ne, onda bi nam srali kako smo mi koji nismo šetali po pomenutim trgovima zaostale seljačine i kako bi bilo najbolje da puno ne pizdimo jer neznamo šta je europa, i kako više nema gradinjana otkad su oni otišli iz gradine,šetat trgom bana Jelačića i knez Mihajlovom.

A ima vam gradina lipu šetnicu zove se Stradun,he he ma nije stradun, stradun je pičkin dim za ovu našu šetnicu ,ma nesmin reć kako se zove najfrekventnije okupljalište gradinjana, pogodit će kogod o kom se gradu radi a onda bi gradinjani mogli ukinut i ovaj site. Nije se sa gradinjanima sprdat oni su vam moćni ljudi u ovoj našoj republici ima ji na svim položajima u državi mogu te sjebat dok rečeš keks. Ta naša ledina po kojom smo šetali ka dica,pa onda ka školarci,pa ka studenti a sad ka odrasli ljudi imala je posebne špure za dicu,posebne za đake, posebne za stare ljude i ozbiljni svit.Čak je imala i posebne špure za pričanje pizdarija a posebne za politička raspredanja.

Nastavit će se...

30.08.2004. u 04:59 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu