KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

utorak, 13.07.2004.

VUK SAMOTNJAK


Nekad se osjećam ko vuk samotnjak.Jeste gledali vuka samotnjaka film koji je proslavio Slavka Štimca? Za Hrvate koji nisu nikad živjeli u bivšoj nam državi il tog nisu bili svijesni,Slavko Štimac je Hrvatski građanin srpskog podrijetla igrao u puno filmova poslje ovog diječijeg filma koji ga je izvukao iz ličkih brda i učinio ga čovjekom koji nemora sutra u jutro zorom na posa ka ja. Inače vuk samotnjak ,za mene znači individualizam,znači snagu opstanka jedinke. Uvijek me fascinirala pobijeda čovijeka pojedinca .Nije mi interesantan trijumf koji je postignut na tuđi račun,ka npr . trijumf naših političara svi su došli do pobjede na krilima tuđe muke. Svima su kampanje financirali neki treći,neki mnogobrojni vukovi samotnjaci. Zato mislin da je snaga u vukovima samotnjacima ,tim samozatajnim herojima ,čiju veličinu nekad nemožemo ni sagledati uprvo zbog svoje malenkosti.Vukovi samotnjaci se sami rađaju i sami umiru. I niko im nije potreban. Mislim da svaki čovjek ima nešto samotnog u sebi,iz prostog razloga što je naučio da sam umire i sam se rađa

13.07.2004. u 22:46 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu