KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

subota, 10.07.2004.

EEE LJUDI ŠTA JE LIPA NAŠA DALMATINA!!!!

Evo se ja žena i dica upravo sad vratili iz Vodica u Split Dalmatinom,jebate šta je dobra,pari da sam u Austrijskim Alpama u tunelima kroz Kravanke. Neka ljudi, neka,srce mi je zaigralo kad sam onu svoju makinju nagazio 160 kolko je god mogla i nemogla.Lipo je vozit se njome i otić na kavu u Šibenik iz Splita za 20 min,tribalo nam je ona ka dobra ženska. Nego jedino je malo zajeb ulaz pred Šibenik, puno je fali ,to Vrpolje se otegne u PM. I još nešto .. na njoj nema nikog ka da se ljudi boje il im je teško potrošit za cestarinu,ma znate šta je ,naš čovik je seljak, ol on zna ,dok još to malo ne zaživi šta ima,svima je važniji nogomet i sutrašnje finale. Ma jebe me se za Grke i Portugalce ka da će mi oni dat ist sutra,neka meni moje ceste da ja mogu zamišljat da sam u Evropi a da nisam daleko od tinela. Ka smo došli u Vodice ogladnili mi ,tražili piceriju sa jumbo picom ,al jebi ga Vodice su LA Dalmatinski ,Nema tu brajo jambo pice,to je za sirotinju ka ća san ja ,ode te brajo oderu na maloj pici a velike i nema. Kupi brancina jeabala te pica,ako nemaš love šta dolaziš u LA. Sili mi u jedan od najneugledniji restorana jer bar mi neće naplatit interijer,jebeš interijer daj mi da se najidem ja i ovo moje gladne dice a i žena triba ćagod podbacit. Govorin ja ženo oćemo ode ,kaže ona ajmo pa šta bude ,samo jednom se živi nek nas oderu. I dođe konobar neki stari čovik i pita šta će te. Pitan ja imate čevape kaže ima , pošto ?36 kn 10 kom. U jebo te u ST mogu kupit 3x Toliko, Šta će te pit¨? Po litre naj jeftinijeg...Konobar se smije. Mislin se ja šta se smiješ koju pizdu materinu nisam ja Kutle. Daj mi te čevape i donesi to vino mislin u sebi ,ako me zajebeš neću ti ni platit pa pošalji policiju zamnom,ionako si ti veći lopov odmene kad 10 čevapa naplaćuješ 36 kn a litru Graševine 30 kn nebi da je Don perinjon il kako li se već piše . E al nije ,konobar me ugodno iznenadija a već sam mislio da ću popušit 100 tinjak kn za k.....Donija je brale lipu platicu ,garniranu sa kumpirima i ajvarom lipo na komadu lista od blitve ,mora sam spriječit ženu da i taj list blitve pojide kako je bilo slatko,diš blitvu pojist mislit će čovik da smo ka prasci. I nije pojila suzdržala se srića. Dica su malo nešto po njihivim običaju ,njima su najdraži smokiji i čipi čips jebenlin im čips gospin.

10.07.2004. u 07:22 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

< srpanj, 2004 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu