KORIJENI MOJIH BUDUĆIH ZABLUDA

nedjelja, 20.06.2004.

IZLET



Digli se ja i moja žena ,i dica naravno, u nediljno jutro,naime danas, sa željom da nam dan neprođe uludo.Razvaličili se mi do podne i kad smo mislili da će nam stvarnao dan proć uludo u 32 kvadrata,sine meni a kome bi drugom ,izlet,ajmo na izlet ženo jebate patak.Pita žena di? Ma nemam pojma smislit ćemo nešto u putu,valja samo izać iz Splita poslin će nam valjda past nešto napamet.Napokon potrpašmo dicu nako neumivenu i nabrzinu u auto i piči...Kad dođosmo do Dicma pade mi naum Bosna.Ajmo ženo u Bosnu,moćemo se pofalit da smo bili u inozemstvu.Dićemo pita žena?A u Livno ,to je najbliže civilizacijsko misto a u Bosni je. Ima tamo neko Buško blato nikad ga nisam vidio pa da ga vidimo,zna sam da ga ni ona nije vidila,a dica i pogotovo nji niko i nije nimoga vodit osim mene.Ma sve je to lipo ,al mene kopka putem tribali nam pasoš za Bosnu,neko mi je bija reka da netriba.Triba ,netriba ja ga u autu nemam ni jednega a triba ji četri.Jebe me se imamo osobne ,A dica? Pa dica su naša ,nisam ji ukra a i lče name vidit će carinici da su moja ,oboje liče name,nije ji pravija poštar vengo ja,boga ti.Banušmo mi na granicu kad tamo ženin kolega.Žena šnjim šu ša i puštilo nas s osobnim.



Nisam nizna da je to Buško blato ka more jebate led,žena razrogačila oči i govori pa di mi živimo kad dosad nismo znali da je Livno na moru...ha ha.



U Livnu sve lipo gastarbajteri digli kuće pari NJemačka,malo sam osta u komplexu ,jebate di ja živim a vidi ovo,a mi splićani za livnjake da su vlaju i seljačine kad oni veća gospoda od nas, ma šta gospoda oni su Karingtoni za nas.



I sad dolazi ono zašto ja vama sve ovo drobin.Mi u pvratku na granicu kad tamo carinik da kako smo se brzo vratili,pa jeste vidili da u Livnu nema ništa,bleji u nas ka u 7 svijetsko čudo,njemu je čudno kako neko more iću Livno na izlet i to još bez dokumenata,čudno mu je i moje i ženino ime,čudno mu je šta mi je žena zadržala djevojačko ,još me poče sprdat da mi je žena emancipirana,onda jopet da čija su dica jesu zajednička ili ima ih valjda iz drugog braka? Mislim se ja koji je k... ovom,šta je ovo ? Miljunaš?Izblesira me ,tako da nisam na trenutak zna di sam stavija saobraćajnu ,a on odma primjetija ,vidi ji koji ste vi kriminalci nemate ni saobraćajne,pa čekaj božiji čoviče evo je ,jebate led ,juče sam registrira auto ,iman sve papire,sad je bila tu, zbunija me jedva sam je naša.Jedva sam se vratija u Rvacku.Poslin sam se razmislija zašto je oti carinik bija tako neugodamn,pa i ja sam pizda ,doša sam mu na granicu ka da iden u zahod bez ičega a on je bidan navika da svi šverceri drkću prid njim a ja nemam ni poštenog ausvajsa i iđem tamo u neki turizam a ne u šverc,ko je vidija turizam u Livnu . Samo me čudi kako mi nije utra pasa u auto da mi ponjuši iman li mare.Ma ko ga je.. njega i EU šta je metnila tu granicu.Tu granica nikad nije ni bila ,još od doba Turaka,pa kako ću ga ja onda svaćat ozbiljno njega i njegovu granicu nebi da je Šengenska. Ajte bog,nemojte čitat ako van se neda nije ništa o jubavi i nema jeb....


20.06.2004. 20:40:20

20.06.2004. u 22:01 • 13 KomentaraPrint#

subota, 12.06.2004.

SVAKA PIZDA NEMORE BIT U JUBAVI

evo da nekažete da ja neznam pisat o jubavi,sad ću baš pisat o jubavi ,tj. o jednoj lipoj i nježnoj jubavi.O jubavi našeg premijera prema domovini.Sad ste razočarani,poslat ćete me u k....,rećete ovi Roki samo o politici trkelja.Ma nije politika vengo jubav,jeli lipo čovik sinoć reka da niko od njega nevoli više domovinu i da neda nikom da je više voli od njega.Jebate sve do juče sam mislio da je ja najviše volim kad ono ispalo da je Sanader najviše voli i da sam ja popušija s tom ljubavlju prema domovini.Oklen meni pravo da je volim?Ko sam ja da ja nju volim?Nemore svaka pizda volit domovinu.Tek mi je sad jasno šta znači volit domovinu.Nije to ka zatreskat se u kakvu čobanicu pa onda sve po redu. Najprije se vodate za ruke, pa onda posjeta starcima ,pa zaruke, pa sva ostala sranja do prve bračne noći i jebačine.Volit domovinu je nešto drugo,triba najprvo imat vlastitu stranku u kojoj su svi zaljubljeni do daske u domovinu al ne više od vas koji želite bit njen najveći ljubavnik.Kad ovo teškom mukom i steknete morate se cili život branit od ostalih ljubavnika koji samo nasrću i kurče se da je najviše vole . Jebi ga domovina je dotarica ,isplati se ,ko je osvoji cili život živi u jubavi.....

12.06.2004. u 07:17 • 3 KomentaraPrint#

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

  lipanj, 2004 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Internet Monitor

Politika je vlak u kojem se ljudi poput vagona međusobno kače s nosom u dupetu