03.03.2006., petak

O izboru

Generalno gledajući, bio je sretno 'dijete'. Volio je ljude i ljudi su voljeli njega. Nikada nije bio problematičan, nit je imao većih problema. Imao je nekoliko djevojaka. Volio, bio razočaran, ponovno volio... Kao i svi.

Sreo ju je na nekakvoj fešti početkom jeseni. Znali su se iz viđenja od prije, ali tada je zaiskrilo. Okolnosti su bile nemoguće, ali prebrodili su ih. Imali su brdo zajedničkih stvari i unatoč tome što su izvana mogli izgledati prilično različito, u biti su se izvrsno nadopunjavali. Ona je bila sve što je on tražio. Ubrzo su svo svoje raspoloživo vrijeme trošili zajedno. Nije bilo bitno kako: izlet u Trst, kupovina namirnica, odlazak u kino, šetnja Korzom, odlazak na kebab u Ljubljanu, maženje u krevetu, duge vožnje bez cilja i razloga... Puno su razgovarali o hrani i glazbi, smislu života i svemu između.

Jednoga dana, podijelila je s njim svoju davnu maštariju. Htjela je znati kako je biti s dva muškarca istodobno u krevetu. Nije ga to previše uznemirilo, mnogi ljudi imaju takve maštarije koje mahom ostaju samo maštarije. Razgovarali su o tome nekoliko puta. Zadnji put kad su se vratili na tu temu bilo je to na Silvestrovo. Gledali su filmove, vodili ljubav, puno jeli i raspravljali o svemu i svačemu. Ni seksualnost im nikada nije bila tabu pa nije ni tada. Priznao joj je da i njemu ta ideja nikada nije bila previše strana, ali nije je mislio ikada realizirati. Doduše, najčešće je razmišljao o sebi s dvije žene u krevetu. No zapravo nije mu neprivlačna ni ideja da treća osoba bude muškarac. Naime, ništa ga nije uzbuđivalo više nego zadovoljstvo njegove partnerice, a time bi se upravo postiglo to da ona ima svu pažnju i zadovoljstvo oba partnera. Te večeri je pala odluka. To neće utjecati na njihovu vezu. Oni se vole iznad svega i nemaju se čega bojati.

Izbor sudionika je bio ključan element. Nisu htjeli nekog do najbližih prijatelja zbog opasnosti da im to ipak naruši odnose ukoliko pođe po zlu. Nitko nepoznat nije dolazio u obzir. Previše tu opasnosti vreba, od bolesti do psihopata. Isto tako, nisu htjeli neku promiskuitetnu osobu iako bi im možda baš takva trebala. 'Veliki ljubavnici' im jednostavno nisu bili zanimljivi. A opet, ta osoba mora biti dovoljno slobodna da želi ući u tako nešto. Sve u svemu, težak zadatak. Potraga za idealnim partnerom potrajala je dva mjeseca. I tada su ga našli. Izabrali su jednog poznanika. Jednog od onih ljudi koji su vam dragi, ali iz inih razloga nikada ne postanu prijatelji. Samo dragi poznanici. Zvali su ga na kavu i izložili mu svoju ideju. Dugo je mislio da se šale. Nakon skoro sat vremena uvjeravanja, shvatio je da misle ozbiljno pa ih je glatko odbio. Nije on za te stvari. Nakon još sat vremena, ideja mu se zasviđala i prihvatio je.

Dogovorili su taj događaj za vikend nakon Valentinova. Vikend ranije su se spremali na Plitvice, a taj vikend im je i stan bio prazan. Dogovor je pao za subotu 18. Generalno su očistili stan, on je spremio meksičku hranu, ona palačinke. U sobi su stavili slabije lampice kako bi prigušili svjetlo. Odabrali su i mekanu flanelsku posteljinu. Sve kao što su planirali. S nervozom su čekali 7 navečer i njegov dolazak. Kako se to vrijeme približavalo, trema se povećavala. I tada su začuli zvono na vratima.

* * * *


Bilo im je drago da su to probali. Par dana su govorili samo o tome. Osjećaj je bio pomalo čudan, ali sami su sebi čestitali na hrabrosti. Bilo je to zanimljivo iskustvo koje je neka očekivanja ispunilo, a neka nije. Zaključili su da je najbolje pričekati neko vrijeme da se dojmovi slegnu pa onda odlučiti žele li to ponoviti/ponavljati. Nastavili su živjeti normalnim tijekom i nisu više često osvrtali na to večer.

No nešto se ipak promijenilo. Ni sam nije znao kako i pogotovo nije znao zašto, ali u misli mu se uvukao nemir. Nije joj govorio o tome, ali sve češće je i sve intenzivnije proživljavao one trenutke. Slike su mu se stalno motale po glavi iako se silno trudio da ih odstrani. Kako je uvijek nastojao biti iskren prema sebi, odlučio je to biti i ovog puta: poznanik koji je bio s njima u krevetu ga privlači. I to na neki novi, do sada neviđeni način. To nema previše smisla, on nikada nije ni razmišljao o muškarcima. Nije bio homoseksualac. Nije imao ni ništa protiv njih, samo je želio da prestanu biti tako iritantni u stalnoj dernjavi za svoja prava. «Pa 'ko ih što pita? Dok oni mene ne diraju, neću ni ja njih i gotova priča. Što će im parade ili brak koji je ionako demode? Ni sad ne mislim drugačije. Ali ne, ne, nisam ja homoseksualac, ovo je nešto čudno. To je samo nekakav hir. Zašto bih ni mislio drugačije? Sve je pod kontrolom. Joj, što ću ukoliko ga sretnem? Da mu što kažem? Ne, ne, to ne mogu. Ali k vragu, sigurno će primijetiti. Nemoguće da se ovo meni događa. Što da radim?»


Rock Roll


Kopija izgubljenih komentara zbog pokvarenog bloga:

- 18:20 - Knjiga dojmova (20) - Isprintaj - #

# amy damon - hm... i ja mastam o menage a trois u opisanoj inacici. mislim da ce to ipak ostati samo na mastanju. barem sto se tice direktora. iskreno, ne vjerujem da si ti ovo napisao :) (03.03.2006. 18:40)
# animalac - Ljudi naj cool blog koji piše o životinjama je napsao fenomenalan post o tigrovima! komentirajte!!!!! http://worldanimals.blog.hr (03.03.2006. 18:47)
# Athena Air - Ovo je napisano tako fino, detaljno, iskustveno. Iako, mislim da je na kraju pitanje koje mu se nametnulo zapravo pomalo nezrelo, jer ako se iz jednog takvog iskustva može čovjeku promijeniti seksualna preferencija, onda nešto s njim nije u redu, ne prihvaća to iskustvo samo kao jedno iskustvo više, nego kao neku super promjenu. Malo konzervativno, zar ne? (03.03.2006. 19:10)
# run'N'gun - Previše gledaš kućanice :)).. možda je trebalo bit za valentinovo, a ne nakon njega.. (03.03.2006. 19:19)
# Pupa - Zanimljiv obrat. Očekivala sam ljubomoru koja grize ispod žita, ali krenuo si drugim putem... Mislim da je muškarcima teže prihvatiti vlastitu biseksualnost i zvuči mi realno da je otkriju tek kad ih se gurne u nju. (03.03.2006. 19:53)
# drugo ja od V. - što je povod ovome? :)) istina je drugačija kada se te ne tiče, a drugačija kada se na tebe odnosi, da da :) (03.03.2006. 19:58)
# Blueville - ocekivala sam da ce prica krenuti tim tokom.... za mene bi bila manje predictable da se Ona zaljubilja u tog drugog.... no ovako bi kao trebala biti sokantnija... mene zanima kako ce ona to podnjeti? (03.03.2006. 20:12)
# venice_scandal - oh, God... mislim, nekak mi je lakše podnijet da se žena svidi žena, nego muškarac muškarcu....no, dobro, zanimljivo je što ovdje kaže na kraju... mislim da bi mnogi to željeli probat, mislim ja sam žensko pa bi radije još jednog muškarca, ali nakon što sam ovo pročitala, okanit ću se toga za neko kratko vrijeme u mislima... (03.03.2006. 20:27)
# misteriozo - do ovog zadnjeg odlomka, zvuči jaakooo poznato (03.03.2006. 21:20)
# jazzie - Pokušavam naći vezu s Rockom (ne tobom, nego ovim blogom i njegovom temom) - jasno mi je, iako način na koji je tema obrađena nije u "rokovskom" stilu. Btw. iznenadio me kraj jer sam očekivala ljubomoru, tako da mi se jako sviđa taj Prangerovski obrat. Nego, jel to iz osobnog iskustva? :) (03.03.2006. 22:59)
# cistiliste - ne znam...ali to nije za mene...inhibirana sam..a ipak nisam...ne sa soul made...a ovo pitanje, mislim da se frajer usplahirio kad je shvatio da je preživio muškog u krevetu, a zatim sve ostalo...jesam li nisam li...e da..i kaj sad sa tim saznanjem?biseksualac pa dobro.. (03.03.2006. 23:02)
# E.P. - Oho-ho! Iznenađenje! I to ugodno. Ne zbog poznanika nego zbog dobre priče. Ugodan Ti vikend :>) (04.03.2006. 10:12)
# pastir - ma ni ja ne virujen da je ovo napisa rok, marvin..možda neko treći?olaf? inače svidilo mi se (04.03.2006. 13:08)
# pegy - Malo mi je dvojben ovaj post. S jedne strane, tu je tvoj komentar na mom predzadnjem postu, s druge ... sve one intimnosti i mračne tajne koje si mi govorio. :)))) (04.03.2006. 13:45)
# svrshi - everything change, but nothing chages (04.03.2006. 17:35)
# koka 3 - čitajte bez obrva! (04.03.2006. 18:00)
# zara - reci mu, past će na to... kategorički je odbio trojac, pa vidiš da je završio u krevetu sa vama... (04.03.2006. 18:55)
# Rock Roll - @amy - zašto, jer je jako loše ili jako dobro. Mislim da naslućujem što misliš, ali razočarat ću te: jesam. @athena - a što ako nije promijenjena nego samo spoznata ili dopunjena? @run'n'gun - :-))) Zar ti tako loše izgleda? :-) @pupa - vjerujem da je to često tako. Pogotovo kod muškarčina. @v - spremao sam se to napisati već neko vrijeme, ali nikako da se dohvatim posla pa eto... @blueville - oba priča se ne bavi njome. Možda bi trebalo napisati i tu perspektivu, ali bi je prije trebalo spoznati. (05.03.2006. 01:31)
# Rock Roll - @venice - da, ne treba se iati s šibicama, ako se bojiš vatre. @misteriozo - zašto,što je druačije u zadnjem odlomku od onog tebi poznatog? @jazzie - veza s Rockom je očita, samo je izričaj drugačiji. Mislim da naslov ovori što sam htio reći. @čistilište - ne znam, tko bi kužio muškarce? :-)) @pranger - baš t hvala. Od tvog sam komentara posebno strepio. Jer ipak je ovo područje u kojem ti ne mogu ni šegrt biti. @pastir - vjeruj prijatelju, vjeruj. @peg - dvojben? Malo je reći. Možda je čak trojben. @zara - možda, ali problem je puno širi. Cijeli se svjetonzor mijenja, ako... (05.03.2006. 01:37)
# blokche - Što ne volim kad komentiram pa moram opet jer mi ne ode komentar. Nego da sam otvorila onaj drugi blog koji sam mislila napisala bi malo veći odgovor na ono što da radim. ;)) Kako nisam reći ću samo da mi nikad nije bilo nešto uzbuđujuće ni razmišljanje o više osoba u krevetu, a kamoli realizacija. I ne kužim zašto se od blogera očekuje da su uvijek isti pa se kod odstupanja moramo zamarati da li je netko zaista nešto napisao. U svima nama ima tisuću lica. (05.03.2006. 14:39)

- 18:20 - Komentari (30) - Isprintaj - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Paul Anka:
My Way


And now, the end is near;
And so I face the final curtain.
My friend, I’ll say it clear,
I’ll state my case, of which I’m certain.

I’ve lived a life that’s full.
I’ve traveled each and ev’ry highway;
And more, much more than this,
I did it my way.

Regrets, I’ve had a few;
But then again, too few to mention.
I did what I had to do
And saw it through without exemption.

I planned each charted course;
Each careful step along the byway,
But more, much more than this,
I did it my way.

Yes, there were times, I’m sure you knew
When I bit off more than I could chew.
But through it all, when there was doubt,
I ate it up and spit it out.
I faced it all and I stood tall;
And did it my way.

I’ve loved, I’ve laughed and cried.
I’ve had my fill; my share of losing.
And now, as tears subside,
I find it all so amusing.

To think I did all that;
And may I say - not in a shy way,
No, oh no not me,
I did it my way.

For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught.
To say the things he truly feels;
And not the words of one who kneels.
The record shows I took the blows -
And did it my way!







































































online