ponedjeljak, 09.06.2008.

I have climbed highest mountain,I have run through the fields,only to be with you...

Slike iz prošlosti,
odjednom su oživjele...
Još uvijek ne vjrujem...
Tvoji dodiri...
toliko su nestvarni
Hvata me ironija,
Pokušavam ostati hladna...
Ne uspijevam....bojim se...
što ako padnem...tko će me spasiti...
Tvoje usne...neopisive...
ne želim još jednu laž
Ne prepuštam se,ne mogu
...ne smijem...
Ponovo voljeti,
to je moj najveći strah.
Zato...molim te,
nemoj me ubiti jer neću preživjeti,
ovaj put ne.
Ova dimenzija u kojoj se sad nalazim
najbolji je izbor...
...udarac ili poljubac...
Spremna sam na sve...


17:18 | Komentari 24 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.