srijeda, 28.05.2008.

With the venomous kiss you gave me I'm killing loneliness...

Volim bez razloga...
Bez nečije molbe...
...samo nemoj postati opsesija...
Tražim zagrljaj skriven među svim ovim darovima koje nisam željela...
Podsjećam na prožvakanu kazetu...bezvrijedna...
Poput nekog iscrpljenog profesora,
nitko me ne doživljava,
A ja i dalje živim u iluziji
Pričam u prazno...
Sama pomisao na sutra...ponovo ista lica
Ili točnije maske iza kojih se skrivaju istrošena lica
Zbog proživljenih dana...
...nikad zaboravljene prošlosti...
koja i dalje hara tim nostalgičnim srcima...
Moj pogled zamišljen...u ogledalu još tužnija slika...
na stolu ostavljena čaša i još malo pive...
U dimu i dalje pronalazim tvoje ime...
Zaboraviti...ili ne
...crno bijeli svijet...
Ma stavit ću i ja masku...možda uspijem....
Prošetati kroz sutrašnji dan poput klauna s lažnim smješkom
I znam... moja će predstava uspjeti....
...ali baš me briga,ja ću i dalje voljeti...

-samo da znate nisam u depri,to sam napisala negdi prije tri tjedna al sam sam malo promjenila pa sam htjela objavit...zapravo nije bitno
ajd pusa svimakisskissnutbeljkiss


20:07 | Komentari 20 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.