srijeda, 26.12.2007.

A..ono...ne znam...ono

Ej ljudi...sjetila sam se da bi mogla napisat post!Kod mene nema ništa posebno,a zapravo ima...imam 15 godinasretan,baš onak lijepo okruglo,proslavila sam s frendovima iz razreda .Bili smo na klizanju pa sam sad prehlađena,kašljem ko luda,jedva dišem i taknamcorheadbang.Napokon je prestala fucking nastava pa se samo vučem po kući zijevi brojim muhe.A sad ću vam opisat svoj najdosadniji dan u ovoj godinibang.Krenem ja s dedom,sestrom i starom u Zagreb kupovat sve i svašta i taman vam mi dođemo do Žitnjaka i krepa auto.Hvala bogu došli smo do onog novootvorenog Mandija,kupili smo kaj smo mogli i čekamo mi sat i pol da dođe HAK,i sad on napokon dođe i onda još pola sata čekamo da dođe ono čudo koje prevaža aute.Lijepo oni smjeste auto i idemo mi na drugi kraj grada i napokon se dogegamo po onom snijegu i onda kažu da oni više ne popravljaju tu aute nego jedno 500 metara od onog Mandija.I sad se mi vratimo od kud smo i došli.Oni skuže kaj je autu,tamo čekamo još 2 sata,dođe moj stari s drugim autom i napokon krenemo doma.Mislim znam kak je ovo dosadno ali morala sam vam reć kak mi je bilo.E da i još nešto nakon tri mjeseca sam s nekim,vi pogodite s kimcerek!I tak ljudi Sretan Božić,čujemo se još!!!!!!!!!kisscerekkisspartykissnjamikissnutnutnut


11:30 | Komentari 13 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.