"mršav"nogomet i tjedan velikih nada

petak, 31.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us
(moj omiljeni klub inter)adriano je divlje slavio francuzima se vrača juninho.
mizeran prosjek od jednog i pol gola po utakmici pokazali su akteri u srijedu u ligi prvaka.
dvoboj Lyona i Milana spektaklom su učinili tek sjajni francuski navijači koji su kompenzirali mreže suprostavljenih vratara.inter i villarreal pokazali su tek malo više .inter je preokrenuo šokantno vodstvo španjolaca iz prve minute i pobjedio sa 2:1 .uzvrat je maksimalno otvoren največi dobitak milanskih crno-plavih pogodak je adriana uspavane realizatorske "zvijeri" ,koj je pogodak slavio kao da mu je posljedni..........i tako dalje (to je bio članak iz 24 sata)

| 20:24 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

srijeda, 29.03.2006.

alooo ljudi sta ima daj saljite mi malo kometara ....pa cu i ja vama ajd budite mi pozdravljeni puno pozzzzz iz malog losinja....!!!

| 18:11 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

funny face

utorak, 28.03.2006.

Image Hosted by ImageShack.us

| 18:13 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

nemam što za napisati danas mi je dan bio prilično dobar eto toliko danas utakmica arsenal-juventus moja procjena arsenal a vaša......????naughty

| 18:08 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

subota, 25.03.2006.

nisam još skužio ovo mjenjanje adrese ja je promjenim i ništa od toga opet mi je ona stara novi komentari,mjenjanje pozadine,novi postovi sve mi je na ovoj staroj ali nema veze glavno da ja imam svoj blog pozdrav.........

| 21:58 | Komentari (1) | Isprintaj | # |

promjena pozadine mi je došla ko dodatno osvježenje nemam što za pisati pa se malo zabavljam sa pozadinama slikama itd pozdrav....

| 18:34 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

kišan dan

srijeda, 22.03.2006.

danas je dosadan dan samo pada kiša sve je mokro nema zezancije kao svaki dan pa sam došao malo na komp da se zabavim ovaj blog stvarno pomaže kad ti je dosadno i nemaš šta raditi ništa samo sam se malo javio pozdrav sa maloga lošinaj!!!!!!!

| 17:48 | Komentari (4) | Isprintaj | # |

utorak, 21.03.2006.

promjena adrese baš zanimljivo čim sam to vidio odmah sam je promjenijo više nije rockboy.blog.hr nego virus92.blog.hr nemam što radit pa sam malo na kompu pišem tek tolko radi zabave pozdrav svimawavewavewavewave

| 14:36 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

rođendan

petak, 10.03.2006.

evo da malo nešto napišem sutra mi je rođendan mislim da ga neču slaviti zato što sam malo bolestan ali nema veze doma ču slaviti sa svojima a i baš mi se neda iči negdje van jer je i vrjeme malo kišno tek tolko da vam se malo javim ajde bokkkkkkkkk!!!!!!!!!

| 12:12 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>