četvrtak, 12.01.2006.






Plavuša, London i Mjesec
Pita jedna plavuša drugu:
Što misliš, što je dalje, London ili Mjesec?

Druga plavuša odgovori:
Haloooo, pa možeš li vidjeti London odavde???!!!





Matematika
Objašnjava učiteljica mladom Ivici:
-Ti imaš dvije jabuke, i ja ti uzmem jednu-
-Koliko sada imaš jabuka?
-Ma kome ti uzmeš jednu !!!??





Uho
Mujo oblijeće mašinu koja mu je odsjekla uho. -Šta je bilo Mujo? pita ga kolega Haso. -Tražim nešto. -A što, bolan? -Pa, uho Haso! -Koji će ti kurac uho? -Ma, imao sam cigaru na njemu...





Lepeza
Došao Mujo kod doktora da mu se požali:
- Dragi doktore, pomozi mi, Fata uopće ne uživa kad je guzim!
- Moj Mujo, probaj napraviti malo atmosfere... evo npr. pokušaj dovesti jednog crnca i nek' ti maše lepezom dok ti guziš!
Mujo tako i uradi... maše crnac, Mujo guzi a Fata mrtva hladna.
Nakon nekog vremena ustane Mujo i kaže crncu:
- Hajde ti guzi a ja ću mahati!
I tako i bi... razvaljuje crnac Fatu, ona se sva izludila od uzbuđenja, kad će ti Mujo na to:
- Vidiš kako se maše, pizda ti materina!

| 00:08 | Komentari (0) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>