ponedjeljak, 19.12.2005.

Znas li koji je najbolji motor na svijetu?ZENA!!Zasto?Odgovara svakom klipu,sama se podmazuje i redovito mijenja ulje svakih 28 dana!!




Bio 1 seljak i morao napravit dokumentarac za djecu."jedan dan jednog seljaka". tako on krene:"ja ujutro kad se probudim popijem rakiju", a producent kaze budalo to je za djecu moras reci npr. procitam jednu knjigu.dobo kaze seljak i ponovo pocne:"ja kad se probudim procitam knjigu i kad idem na polje procitam jos dvije pa jednu prije rucka i jednu poslije. na vecer odem u gostionu i tamo ja i moji prijatelji citamo knjige.nakon sto smo upili toliko znanja konobarica nas izbaci vani. nakraju idemo kod mog prijatelja gdje on ima cijelu biblioteku!"



Idu dva krastavca putem i sretnu mrkvu, te kažu vidi pedera obukao je spitku naopačke.




JEL ZNATE MOŽDA ONU FORU STARA FORA , NOVA BUDALA!!!!!




SJEDE 2 BABE U MRAKU DOĐE TREĆA I UPALI IM SVIJETLO!!!!HA,HA,HA




Nalete jedan na drugog tri djeteta i pocnu se natjecati ciji je tata najmanji. Prvi kaze "Moj je prosjecan, oko 156 cm". Ova ostala dvojica odmah su ga izbacila iz konkurencije. Drugi kaze "Moj je mal k'o beba". Treci zavrsi "To nije nista. Moj stari se penje na skelu kad bere jagode".



voze se 2 komarca na motorima.jedan padne.prvi ga upita:što ti je bilo? On odgovori: ušla mi je muha u oko.




Pita unuk djeda:
Sto je to Cernobil?
Nista, nista kaze djed i pomilusi ga po glavama.




Dodje BBB-ovac kod urara jer mu trebaju baterije za sat.
I kaze urar BBB-ovcu "Ali gospodine ovom satu ne trebaju baterije.Ovo je sat na navijanje."
I BBB-ovac se pocne derati"DINAMO !DINAMO! DINAMO! DINAMO!!!"



Pogodile zenu u ratu tri kugle.Posle izvjesnog vremena rodi ona troje djece:dvoje zensko i jedno musko.Kad su djeca narasla dodje jedno zensko dijete kod matere placuci,mati je upita sta je ona kaze: ja ispisala kuglu ,mati joj kaze neka si.Tako isto drugo zensko dijete mati kaze neka si.Na kraju dodje trece dijete-sin isto placuci mati ga pita sta je sine: kaze on njoj ja drko i ubio djeda(:



sastale se 2 bakterje u debelom crijevu te se raspituju šta ima novo.
1:večeras je tulum u slijepom crijevu .
2:pa šta, i tako nemamo s kime ići.
1:ajde ne budi luda ,valjda ćemo uhvatiti ono govno u 8.h.





Zatvorili ludjaka u ludnicu jer je razbijao prozore. Ludjak se ponasao uzorno i nakon nekog vremena ispituju ludjaka da saznaju ako ga mogu pustiti. Pitaju ga sta ce napraviti kad izadje iz ludnice, a on odgovara:"Uzet cu lastiku, napraviti veliku pracku i porazbijati sve jebene prozore u gradu" i oni ga zatvore nazad. Nakon nekoliko ispitivanja on skuzi i na pitanje sta ce napraviti kad izadje on odgovori:"malo cu se srediti ko normalan gradjanin, kupiti odijelo naci stan..."
P:"i onda?"
O:"onda cu malo otici u grad, mozda u kino..."
P:"i onda?"
O:"onda cu otici u neki kafic, naruciti neko pice..."
P:"i onda?"
O:"onda cu se malo opustiti, naci neku zensku..."
P:"i onda?"
O:"onda cu je malo napit, odvesti ju doma, skinuti robu s nje..."
P:"da, i onda?"
O:"onda cu izvuci lastiku s njenih gacica, napraviti pracku i PORAZBIJATI SVE JEBENE PROZORE U OVOM GRADU!!!!!"




išlo 1 govno u rat i naiđe na 2. govno. to govno ga pita:gdje ideš, a ovaj mu odgovori: idem u rat :mogu sa tobom :možeš, odgovori mu prvo govno. idu dva govna dalje i sretnu 3. govno, i ono ih pita gdje idu i da li može sa njima u rat, i naravno može. nakupi se tako 100 govana i naiđu na proljev. gdje idete :idemo u rat :mogu li sa vama :ne! ne možeš mi primamo samo čvrste momke



Jednom davno, prije 2000 godina negdje u Izraelu mjestani jednog sela odluce kamenovati kurvu. i tako juri masa razbješnjelih zidova, a jadna kurva bjezi po ulicama. Nakon nekog vremena stjeraju ju u slijepu ulicu. Vec su zamahivale ruke sa kamenjem kada odjednom pred raju istupi Isus i progovori:
- tko je bez grijeha neka baci prvi kamen!
Ljudi se zamisle, usute i nekoliko ih baci kamenje na pod. Kad odjednom iz mase izleti neka zena u crnom, zamahne i pogodi kurvu drito u celo. Isus ce na to:
- joj mama fakat mi ponekad ides na kurac!!!


Bio tip u teskoj zivotnoj krizi i odluci sebi oduzeti zivot. Prebaci konop preko grane u parku, napravi omcu, i taman da ce se objesiti,
kad ispred njega bane tip sav odjeven u zeleno:
-"Sto to radis covjece?"
-"Zelim se ubiti!"
-"Pa zasto?"
-"Dobio sam otkaz u firmi u kojoj sam radio 20 godina, zena mi se jebe sa svim mojim prijateljima, kcerka mi je kurbetina,
a sin mi je narkoman. Nemam nikakvog razloga za zivot."
-"Cekaj malo, ja mogu rijesiti sve tvoje probleme. Ja sam VILENJAK. Jedino sto od tebe trazim je da mi popusis kurac i onda ce svi tvoji problemi nestati."
Tip se malo zamisli, spusti se s grane i popusi vilenjaku kurac.
Vilenjak oterese kurac pa ga upita:
-"Nego, zaboravio sam te pitati, koliko ti je godina?"
-"Pedeset."
-"E moj covjece, imas pedeset godina i jos vjerujes u vilenjake."



--





| 15:10 | Komentari (2) | Isprintaj | # |

<< Arhiva >>