Google
Search WWW Search rockandroll2.blog.hr
Blog o svemu pomalo

Blog o svemu pomalo

06.01.2006., petak

myspace



myspace

images for blogs




- 10:27 - Kritike nisu dopuštene ha ha ha (6) - Napiši na papir pa baci u smeće - #

05.01.2006., četvrtak

Ljubavne pjesme

Meni, dakako najdraže. Ali ne trebaju nužno biti uglazbljene. Kroz poeziju u književnosti ( pa pomalo i kroz prozu) mogu opisati cijeli svoj život, sve svoje snove, svaki svoj dan... kao neki dnevnik... samo što ga svi čitaju...
slaganjem ljubavnih stihova osjećam se kao da lebdim u svom životu. padne tu i koja suza zbog svega što mi se dogodilo, zbog svih mojih ljubavi, zbog sve moje tuge...
ljubav je i najčešća tema mojih pjesama.... i većinom su tužne...pune suza...žalosti...
a ponekad se tu i nađe neka vesela pjesma o dolasku novog godišnjeg doba...ali opet u nekom drugom smislu tužna...
jednostavno se ne mogu riješiti sve te tuge... iako se pred drugima ponašam kao da je sve u redu...









- 20:04 - Kritike nisu dopuštene ha ha ha (2) - Napiši na papir pa baci u smeće - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
kao što i naziv bloga kaže: o svemu pomalo...
Volim te
O tebi razmišljam
Lažeš mi da me ne voliš
I znaj
Mislim na tebe

Tako je lijepo kad si kraj mene
E pa: volim te!!!




www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws