nedjelja, 23.04.2006.

uff

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
i tak smo sasy, domač i ja odlučili opet ić u varaždin.zujo dočekale su nas njanja i žarka, kupile su
nam lizalice :) kak mi je bila fina..od naranče thumbup:)) mi smo uzeli 6l vina, vino je 1. liga (dobra godina :D)
pili smo tam negdje kod željezničke..ono..napili se (naravno) :) pa smo išli u neki birc (neam blage
kak se zove niti di je..uff i was wasted...partynjanja mi je dala neke cvike da nosim (cvike za 9 i pol kn :) )
onda smo otišli u neki drugi birc za kojeg neznam di je ni kak se zove :))))lud
i tak, ovo ono..već je bilo 2:50, a nama vlak ide u 3...goshheadbang, i tak domač i ja trčimo
na vlak (sasy je ostao kojih neznam kolko metara iza nas lud) mi uđemo u vlak, vlak kreće
a sasy nas gleda s stanice...eek (nije stigo...gosh.,.) i dobro zove on nas, mi velimo da cemo
ga pričekat u marofu..i dobro..čekamo mi dolazi drugi vlak...mi ono NAPOKON..bang ..i uđemo
u vlak...i guess what nema sasya...zakasnio je i na drugi vlakheadbang ... bog zna kad je došo doma... biser... i tak smo ja i domač napokon došli u zlatar bistricu, ( oko pol6) kupili kruh
i otišli doma spat.. sad me taaako boli glava i vrat i noge...al nema veze zakon mi je bilothumbup to bi bilo odprilike to...soooo...cyamah
13:59 - smotaj (23 jointa) - popusi - sjecanja u dimu

<< Arhiva >>