Lopta je šarena

utorak, 16.05.2006.

Danas mi je dan bio lagan

U školi mi je bilo dobro.
1 sat. smo imali glazbeni radili smo o jazzu. Bilo je tak-tak.
2 sat. smo imali vijeronauk radili smao nešt i dobio sam 5.
3 sat. smo imali prirodu odgovaro sam pa me nije bilo strah.
4 sat. smo imali tehnički radili smo o robotima i zaj... Smo se.
5 sat. smo imali povijest trebali smo pisat ispit al nismo neke je pitala ali mene nije.
6 sat. smo trebali imati hrvatski ali nismo imali zato što je bila neka proba.

Poslije škole sam imao trening prvo smo viježbali a onda smo malo igrali nogoš.
Sad imamo informatiku i ne znam kolko ću dobiti.
Sve u svemu dan je bio dobar.
- 15:51 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.