Robija-Blog

petak, 01.08.2008.

Repam i ja...

U nedostatku snage i pameti, po uzoru na veliki broj estradnih humanoida, odlučio sam da i ja zaradim nešto kruha bez motike. Uzela me inšpiracija bez troga i šita, pa sam sade pisac i pjevačica. Penjem se po stolovima, primam eure među sise, dozvoljavam grljenje, čopaj me za gače ispod suknje, oblačim najlonke i pokazujem noge, zavodim oženjene i matore a sa puno para, loše glumim enteleginciju pred kamerama i novinarima. Ja sam estradna zvijezda! Uplatite mi honorare bez granica, jer želim da kupim: SEPTICA says: hors za u nos, hors za u nos i venu, hors za venu probodenu...

Majne hits!

hip-hop elektro sklop
hip-hop o majn got
hip-hop dodaj gan
hip-hop roterdam
hip-hop struži pod
hip-hop preporod

riža, riža, kinez ima ja je nemam
samo takva kina majka

hip hop

hip-hop vrati dop
hip-hop tv šop
hip-hop češke tatre
hip-hop dodaj vatre
hip-hop moj je lajf
hip-hop iberajz

riža, riža kinez ima ja je nemam
samo takva kina majka

hip hop

hip-hop skini šlape
hip-hop morske klape
hio-hop vesel dan
hip-hop ružan san
hip-hop nađoh vašku
najbolji je blog Pajo Pakšu.

01.08.2008. u 12:55 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Opis bloga je jednostavan: OvoJeSamoBlokZaPisanje.

ROKOVNIK ZA ATRESE

www.gang-cya.com
www.ppaksu.blog.hr