Altruist - utopist

ponedjeljak, 24.12.2007.

Sigurno je problem u meni!!!

Kako svi blogeri (manje – više) pišu božićne postove, osjećam se i ja pozvanim napisati koju rečenicu.
Možda će vam zazvučati netipčno ovaj moj post, ili možda isfrustrirano, ali kako bilo imam potrebu to izreći.
Student sam i zaposlenik Hrvatske biskupske konferencije. Radim godinu dana za njih marljivo i s punom odgovornošću (a ima je, odgovornosti mislim). Naravno, kada radiš za ljude čiji je glavni nadahnitelj čovjek iz Nazareta, kada radiš za ljude koji svaki Božić trube o solidarnosti, kada radiš za ljude koji odašilju božićne poruke o dobroti i ljubavi, kada radiš za ljude koji kritiziraju rad nedjeljom i zalažu se za PRAVA RADNIKA, kada radiš za ljude kojima je novac, kako kažu, sredstvo za pomaganje, e onda i očekuješ, u najmanju ruku, da se odnose prema tebi kao prema ljudskom biću.
Nažalost, uvjerih se, ovih predblagdanskih dana, ali i ranije, kako to nije slučaj u mom slučaju.
Naime, svi zaposlenici dobiše božićnice osim nas par koji ne radimo duže, odnosno koji smo „novi“. Oprostite, ali ja ne vidim niti logike, niti dobrohotnosti. Znači, ja moram zaradit božićnicu. Nisam dovoljno doprinio općem financijskom stanju pa nisam ni vrijedan tog znaka pažnje? Na stranu sa tim da bi ta ustanova upala u nezgodne probleme kada bi mi poželjeli dati otkaze, ili ne daj Bože javit se novinarima 24 Sata koji samo čekaju masne priče iz sakristija. Ne prijetim se, samo želim ukazati na gnojčinu koju gledam i gutam, a prema meni se ponaša kao da sam stup. Dakle, LICEMJERŠTINA – prava, ortodoksna, katolička, tradicionalna, užegla i smrdljiva. Jedno seruckaju uokolo, a sami da bi prstom mrdnuli i to u svom dvorištu.
Sad sam popizdio!!!!! Sad idemo dalje. Radim li nedjeljom???????????? Pogodili ste. PA NARAVNO!!!!!!!! Koliko me plate? 35% na satnicu!!!!! Kakva sramota za ljude koji se busaju oko neradne nedjelje, a plate mi nedjelju poput najvećih, najkapitalističkijih, zgrtateljskih korporacija.
Kako plaćaju prekovremene (za stalne zaposlenike)? Slobodnim danima.
Kada se radi subota se računa kao radni dan, daklem nema ni onih 35 ušljivih %, a kada si na godišnjem subota se računa kao neradni, tako da gubiš dan tjedno!!!
Koliko ima stalnih zaposlenika? 19. Zašto? Zato jer je za sindikat potrebno 20.
Na upit jedne zaposlenice da li može računati na stalno zaposlenje jer već dugo radi na ugovor o djelu, vrli direktor joj kaže: „Ti se udaješ uskoro, zar ne? Ne treba nam još jedna trudnica, draga XXX“. I to sve od ljudi koji se zalažu za obitelj i natalitetni napredak!!!
Dragi čitači, toga ima na bacanje, ali nemam niti mjesta ,niti vremena pisati. Želio bih samo reći kako je ovo kritika. Svjestan sam da kao dio Crkve i ja mogu nešto učiniti – ovo je my way...za sada. Krajnje ne podnosim licemjerštinu i nepravdu i to je jedina nakana zašto ovo pišem. Sam sam se osvjedočio kako se šutnjom i prešućivanjem mogu velika zla učiniti i rekao sam si da nikada neću šutjeti o onome što vidim. Znam, kažu nemoj gristi ruku koja te hrani. Meni je žao, ja ne mogu živjeti utišavajući si savjest. Doći će dan kad ću ležati na samrti, a taj dan želim dočekat čiste savjesti i ponosna pogleda. Kako ne bi bilo u redu skrivat se iza koječega reći ću i u kojoj firmi radim: HKR. Hrvatski katolički radio, na čelu sa Zvonimirom Ancićem i vojskom biskupa iza njega. Ako dobijem otkaz, u slučaju da ovo netko od glavešina pročita, javit ću vamnaughty
Do tada vam želim Božić lišen svake licemjerštine i lažnosti. I kao što je rekao uvaženi prof. T. Matulić (parafraziram): „Isus se ponovno rađa, ali ne na Trgu, ne na polnoćkama, blještavilu i lampicama, ne na Kaptolu. Isus se rađa izvan grada u nekoj kaljuži, među smećem, u otpacima bogatih, u neukusu i neimaštini, baš kao i prije 2000. godina.“ Mislim da se opredjeljujem za tu i takvu "polnoćku".

24.12.2007. u 17:57 • 6 Adekvatno odreagirajOtisni i pokaži župniku#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Svibanj 2010 (1)
Prosinac 2008 (1)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (8)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (2)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga



Tko sam ja?

Student jedne grane humanističkih znanosti. Reći za sebe boem je pretenciozno, pa ni neću. Između ostalog veliki sam pobornik slobode, ali one u ljubavi, ne robovanju (unatoč nicku). Fotografija je, uz glazbu i riječi, moj najdraži način izražavanja. Imam velike oči kojima promatram svijet i prihvaćam život, iako se ponekad grčevito protiv njega borim. To sam ja, pun fantazija i grešaka, ali čovjekwave

Ovim putem pozivam ljude dobre volje da mi pomognu, tko zna, napraviti novi predložak za moj blog. Unaprijed hvalapjeva


Slijedi popis ljudi čija promišljanja ili uratke volim čitati i gledati redovito i sa zadovoljstvom

Moj prijatelj fotograf
Donin svijet
Athena
Fartello
Neazess




Lista za otpis
O kvazi humanitarnim akcijama (aka 060 pljačka)
O navijačima
O velikom prasku
O katoličkom ekskluzivizmu
O Zagrebu
O paradoksu fenomena Međugorje i o dječjoj vjeri
O cajkerima
O hrvatskoj koristoljubivosti
O limbu 2
O limbu 1
O anemičnom kršćanstvu današnjice
O muljanju navijača
O poštenju 2
O poštenju 1
O pravu na to da budeš budala
O dvoličnom poslodavcu
O duhovnoj tuposti
O Bogu Staroga saveza
O ženskoj izbirljivosti
O osjećajima
Sastojci ljubavi
O ispravnom tumačenju Knjige Postanka
Jad i bijeda hrvatskog novinarstva
Spoznaj sebe
Rastrojeni, a opet iz jednog
Postoji li Bog, pt.1
Postoji li Bog, pt.2
Postoji li Bog, pt.3
Postoji li Bog, pt.4 ili Tko je nalogodavac dobra
O duhovnjacima
Odobrava li Crkva smrtnu kaznu
Bog je lud!
Neka pitanja i pokušaji odgovora o Bogu
O ateistima
Smije li ogorčenje jednoga biti razlog nedosljednosti drugoga
Ima li ljudi u paklu?





DREAM THEATER lyrics


Myspace

Kaj te muči, Njofra????







NEIL YOUNG lyrics

Nova zapovijed

Zapovijed vam novu dajem:
ljubite jedni druge;
kao što sam ja ljubio vas
tako i vi ljubite jedni druge.

Isus Krist


myspace




Želite li me kontaktirati privatno??? Ok, here you go:

horvatinjos@gmail.com




Špijunka

Myspace layouts




Free Web Site Counters




Ajde, ajde, možete vi i bolje

Autor i scenarist:

Hvala što me čitate, živjeli! :)





Web Hrvatska