20.07.2007., petak

Eto mene opet.Nisam mogao pisat jer sam bio na moru i nisam imao
prikopćan internet,a sad imam.
Idemo preč na temu bloga to jest posta.
Ja sam golman kao što sam več objavio i treniram u RK TRNJ-u.
Danas mi se dogodila mala nesreča;pao sam na rub betonske plaže
i udario u sami rub ili ti čošak i pao u more.Sva sreča samo sam polomio
ligamente u desnom koljenu,a kaj je naj gore nisu mi satvili gips da
mi ne zaraste krivo ligamentu,nači samo strogo mirovanje
i nema treniranja 3 mjeseca što če mi utjecat na karijeru
i na vlastite potrebe što je naj gore.
A još gore je što mi trener neče vjerovat ko i obično jer sam trgo
ljevu ruku 8 puta desnu 4, 2 puta sam istegnuo ligamente na ljevoj nozi
i potrgo palac 1, na desnoj nozi.
Vjerujte to su sve nezgode.
- 23:15 - Komentari (8) - Isprintaj - #

  srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Otiđi te na moj blog
sa automobilima svih
marki od passata,
pa sve do lambuginija
ili kak se to već piše.
Slobodno komentirajte na
drugom blogu i nemojte
čitati boks di piše dan komentirate.
Ovaj filmič koji na drugom blogu
je snimljen
sa mobitelom tako da je
slika mnogo lošija.
I ima par slikica od tog
autića na daljenski upravljač.
i neki sitni djelovi
Blog sa autičima je
WWWAUTO.BLOG.HR

Dali je rk trnje dobar i uspjesan klub
Je
Nije
Neznam
Samo u nekim utakmicama
Nigdje
Na turnirima
Kadetska liga
Senijorska liga
Gradska liga
Solidan klubu svim kategorijama
  
pollcode.com free polls