karizmatizam

03.08.2009., ponedjeljak

Nikad vas necu zaboraviti

Image
- 16:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ISUS KOJI LJUBI, Majka Marija koja moli za nas

Image
- 16:21 - Komentari (0) - Isprintaj - #

02.08.2009., nedjelja

- 21:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

RIJEKE ŽIVE VODE, POTECITE, NEKA DUH SE RAZLIJE

Image and video hosting by TinyPic


RIJEKE ŽIVE VODE,
POTECITE,
NEKA DUH SE RAZLIJE.
SVAKOM ŽEDNOM SRCU,
DONESITE,
BOŽJU LJUBAV ZAUVIJEK!

KRISTE JA U TVOJE
OČI GLEDAM,
SAMO TVOJOJ RIJEČI
VJERUJEM.
TI OBEĆAO SI AKO
BUDEM VJERAN,
DA ĆEŠ IZLIT SVOGA
DUHA NA MENE.

TI ZAPUŠI SA SVE ČETRI
STRANE SVIJETA,
NEKA SUHE KOSTI OŽIVE.
CIJELA ZEMLJA NEK
ZBOG TEBE BUDE SVETA,
TVOJA VATRA NEK ZAPALI SVE.

TI IZLIJEČI NAŠU DUŠU
DUH I TIJELO,
ZBOG TEBE SE SRCE RADUJE,
NAŠE BIĆE BIT ĆE SRETNO
BIT ĆE CIJELO,
DUŠE SVETI ISPUNI NAS SVE

- 21:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ISUS KOJI LJUBI

Image


VAPAJ MAJCI DOBROG SAVJETA
U TEŠKOJ BOLI

Čuješ moj plač,vidiš moju bjedu,osječaš moju bol i evo dolaziš tako brzo,kao nepobjediva majka ljubavi i svjetla daješ snagu,nadu,mir i svoj sveti savjet HVALA TI AMEN ALELUJA
ovaj zaziv ponavljaj više puta u teškim bolima dok ne osjetiš olakšanje i rješenje
don Branko
- 21:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #
Image Hosted by ImageShack.us

Evo naseg Isusa Krista tu je ...




- 21:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

MUDROST ISKUSTVA

JESUS CHRIST SALVATION   LA SALVACION DE                  JESUS CRISTO                        PO

Život,je bogatstvo ami ga tako površno živimo imaj hrabrosti dopustiti Bogu da čini ono što želi
s tvojim životom.Danas je veoma potrebnaodgovornost.Odgovorni smo za sve,baš za sve ali ne želimo biti odgovorni Vježbamo biti ljudi srca moj duhovni put nije u tome da meni bude dobro ,jer meni ne može biti dobro,ako nije dobro onom oko mene.Duhovnost nije u izoliranosti od života i drugih ljudi što če vam zdravlje ako srca nemate samoča pritišču razloge našega postojanja ako si posijan u ovoj kulturionda ti je rast u ovoj kulturi nije bitno ko če doči na vlast bitno je kakvoga če srca biti ljudi Njveči post koji čovjek može činiti držati čistima misli srca Štoti je duša bliža Bogu to češ više blata vidjeti na staklu svoje duše
vel Zlatko Sudac

- 16:32 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.08.2009., subota

DAROVI DUHA SVETOG

JESUS CHRIST WILL BE BACK   JESUS CRISTO VENDRA PARA TRAS POR:   PEDRO L. CAMEJO &

U ime Isusovo mi prekidamo svaku zarobljenost kao posljedica odnosa s bilo kojim članovima naše obiteljske loze živih ili mrtvih na primjer prekidam zarobljenost koji postoji između oca i kčeri znači kčer osloboditi ,tako da taj nezdravi odnos ne prenosi na svoga muža ili je majka ponekad toliko posesivna prema sinu da je nužno prekiniti te čvrste veze da bi on mogao biti samostalan i zdrava osba.I ovdje nam može pomoči vizalizacija zamsliimo kako to stojimo pokraj te osbe gledajmo spone koje nas vežu za nju zamislimo tada Gospodina Isusa kako nam u ruke stavlja mač kojim prekidamo te spone kad molimo Gospodnju molitvu posvjestimo si da smo tada ujedinjeni s milijunima drugih vjernika koji kao tjelo Kristovo svakodnevno mole tu molitvu svjesni te činjenice stojimo pre ocem u slavljenju,zahvaljivanju i klanjanju vlast i slava pripada njemu sada,i uvjeke

o ROBERT DEGRANDES


- 20:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

EMANUEL

COMING HOME TO GOD VINIENDO A SIA CASA CON DIOS O VINIENDO A SIA LA CASA DE DIOS

Proroci su ga navještali
Narodi su ga čekali
Po Duhu Svetom začet bijo
u štalici se rodijo i ljude volijo
iscjeljivo ih i zanjih
oca svog molijo
za otku pljenja grijeha ljuckih
je teški križ nosijo
na njega je raspet bijo
Neprijateljima je svojim oprostijo
Nikad nas nije napustijo
Treči dan uskrsnijo i na nebo uzašao
Branitelja,Duha Svetoga
nam poslo Kroz sve vjeke
s grešnim čovjekom je ostao
I sad je s nama tu
kličmo mu radošču
Slavica Crnjac Zagreb
- 20:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ISUS KOJI LJUBI

Image

- 19:56 - Komentari (0) - Isprintaj - #
JESUS CHRIST THE SON OF GOD                                          JESUS CRISTO EL HIJO DE DIO

Kucajte i otvorit će vam se. I je!

"Zaista, zaista, kažem vam:
tražite me, ali ne stoga što vidjeste znamenja,
nego stoga što ste jeli od onih kruhova i nasitili se.
Radite, ali ne za hranu propadljivu,
nego za hranu koja ostaje za život vječni:
nju će vam dati Sin Čovječji
jer njega Otac - Bog - opečati."

Iv 6,26-27

Zaista, zaista... te Isusove riječi
oduvijek u mene ulijevaju sigurnost,
osjećaj da je uz mene,
poput onih:
"Ne boj se jer ja sam s tobom..."

I sada imam snažan osjećaj,
ili možda želju,
da pokraj mene stoji Isus,
drži ruku na mome ramenu
i promatra kako tipkam svoje misli
koje struje uz njega
(sad sam podigao pogled s pitanjem
smijem li zamjenice koje se odnose na njega
pisati malim slovom - i vidite kakav je odgovor:
uz blagi pogled: smiješ)

Da, tražim ga. Zato mi je danas
ova riječ tako važna.
I ne vidjeh znamenja.
Već zato što sam, nakon dugo vremena,
iskreno molio
i molitva se ostvarila.

A da sam bio još bolji,
čistoga srca,
i da sam imao hrabrosti moliti još više
mogao sam ostvarii svoju želju u potpunosti.
Da bude jednostavnije za shvatiti,
a ne samo naklapanje:
polagao sam vozački
i položio poligon, ali ne i cestu.

I sad me očekuje rad za nebesku vozačku
koja ostaje za život vječni
i koja vodi do svetog Petra,
(a valjda će doć i ova naša roza).

Želim poraditi na svojem duhu
da stvarno bude veseli,
optimistični širitelj radosti.
A njega mi može dati samo Sin Čovječji
jer njega Otac - Bog - opečati.
- 19:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

BOG KOJI LJUBI I PRAŠTA

JESUS CHRIST SPANISH CROSS                                     LA CRUZ CUBANA DE             JES
- 19:51 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Svibanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (12)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (53)
Svibanj 2007 (115)
Travanj 2007 (90)
Ožujak 2007 (48)
Veljača 2007 (74)
Siječanj 2007 (26)
Prosinac 2006 (17)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (28)
Kolovoz 2006 (58)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blogeri