karizmatizam

23.02.2009., ponedjeljak

Poruka Oca Jamesa na pepelnicu

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Draga braco,
ovo je bila poruka Oca Jamesa na ovogodisnju pepelnicu.

Zelim vam svima Bozji Blagoslov!

vas Branko

"NEKA EKSPLODIRA BOMBA LJUBAVI I ZAPOČNE REVOLUCIJU"


Ovako govori Gospodin: "Moja draga djeco, još jednom je došlo vrijeme da u sveto vrijeme Korizme crpite snagu i milost iz muke i smrti Mog sina Isusa. Moja ljubav za vas je tako velika da sam dao život svog vlastitog Sina za vaše spasenje. Zato, ojačajte svoju vjeru u Njega i prihvatite Ga kao svog osobnog Spasitelja i Gospodina i u Njemu nađite spasenje. Ako vjerujete u njega, otvorit će vam se rajska vrata koja su bila zatvorena zbog grijeha; bit će izbrisana zadužnica vaših grijeha i vi ćete postići istinsku slobodu djece Božje; prokletstvo grijeha će biti uklonjeno i na vas, vaše obitelji i narode iz kojih dolazite izlit će se obilje blagoslova; jaram ropstva Sotoninom kraljevstvu tame slomit će se i vi ćete ući u Božje kraljevstvo gdje ćete imati puninu života u miru, radosti i zdravlju duše i tijela.

Iz ljubavi i samilosti prema vama dozvolio sam da Moj Sin umre za vas i podari vam Svoj život po cijenu zadnje kapi Svoje krvi. To je ljubav, ljubav za vas, Moja djeco! Ja ne želim da budete pod osudom nego želim da budete spašeni. Moja ljubav se u svom punom sjaju rascvala u životu Mog Sina Isusa, On je bio ljubav koja je hodala po zemlji. Propovijedao je ljubav i činio djela ljubavi koja su se razlijevala zemljom donoseći oproštenje, ozdravljenje i oslobođenje. On i danas živi među vama i nastavlja vas ljubiti. On nikada ne odbija nikoga tko dođe k Njemu. Čak ako treba ostaviti devedeset devetoricu pravednika, On ide u potragu za izgubljenim, i kada ga nađe ne prekorava ga i ne kažnjava, nego ga prihvaća toplim poljupcem ljubavi koja oprašta i zaboravlja ružnu prošlost. Za vas On ima poruku: " Ljubite jedni druge kao što sam Ja ljubio vas. "

Današnjim svijetom vlada nasilje i nepravda. Svakodnevno čujete za ratove i glasine o ratovima; terorizam i ubijanje svuda oko nas! Nitko ne poštuje niti ljubi život, zakoni i pravila sastavljeni su na ruku ubijanja, čak i male djece u utrobama njihovih majki. Siromašni bivaju iskorištavani, a slabi i nezaštićeni su diskriminirani u ime rase, boje kože ili uvjerenja. Ne poštuje se dostojanstvo žene; žene su često objekti muških spolnih nagona, žrtve silovanja, preljuba i prostitucije. Siromašnu malu djecu se prisiljava na rad, a mnogi od njih su i žrtve spolnog zlostavljanja. GDJE JE DANAS LJUBAV NA OVOM SVIJETU? Ljudsko srce je varljivo i prijetvorno i puno zlobe. Svatko u svom srcu nosi dio dobra i dio zla i iz toga proističu dobra i loša djela. Svakovrsna zloća, nasilje i ratovi dolaze iz ljudskih srdaca. Zato vaša srca trebaju promjenu. Otvorite svoja srca i primite Moju ljubav po Duhu Svetom i pustite da sada eksplodira bomba ljubavi koja će donijeti revoluciju ljubavi. Neka ogromne sume novca koje se troše na gomilanje oružja i streljiva za ubijanje i uništenje budu upotrijebljene za dobrobit siromašnih, gladnih i svih koji trpe oskudicu.

Korizma počinje obredom posipanja pepelom. Nije dovoljno da svoja čela označite znakom pepela, pepeo ima snagu deterdženta; dopustite da taj pepeo prodre do vaših srca i očisti i pročisti vaše nutarnje biće i tako donese istinsko obraćenje. Neka vaša srca budu temeljito očišćena od svake ljutnje, ne-ljubavi, zavisti, nasilja, mržnje i osvete. Ljubite jedni druge , ljubite čak i svoje neprijatelje onako kako je Isus ljubio i iskažite svoju ljubav i suosjećanje prema svakome. Neka vas pepeo sa vaših čela podsjeti na ljudsku ništavnost na ovoj zemlji - na ovoj zemlji samo ste nekoliko godina hodočasnici, od Boga dolazite i morate se vratiti k Njemu u čijoj će se prisutnosti ugasiti i zadovoljiti vaša žeđ i glad. Tko ste vi da se ponosite svojom snagom, položajem, novcem ili bogatstvom na ovome svijetu? Na ovaj svijet dolazite goli i sa njega ćete otići goli ostavljajući za sobom sve što sada smatrate svojim vlasništvom. DA, UISTINU STE PRAH I U PRAH ĆETE SE VRATITI.

Moja draga djeco, svi vi koji u svojim arsenalima posjedujete oružje i streljivo, topove i bombe za uništenje drugih i svoju obranu, odrecite ga se, Ja ću braniti vas, vaše obitelji i narode. JA SAM GOSPODIN BOG VAŠ KOJI SE BRINE ZA VAS I ŠTITI VAS. Oprostite svima, čak i onima koji su vam nanijeli zlo, i tada ćete naći istinski mir u svojim srcima; činite dobro onima koji vas mrze, želite im dobro i molite za njihovo blagostanje i napredak. To ne znači da se morate prepustiti zlu, sa zlom nema nagodbe, to bi bilo pogrešno tumačenje "okreni drugi obraz"; kršćansko nenasilje se sastoji u odgovoru dobrim na zlo, "ako je tvoj neprijatelj gladan, nahrani ga, ako je žedan , daj mu piti ... nemojte se dati pokoriti od zla nego zlo nadvladajte dobrim". Ne osvećujte se nikome jer je osveta Moja. U obje ruke uzmite oružje ljubavi i dobrote i borite se protiv svakog oblika nasilja i nepravde; Ja ću biti s vama da vam podarim snagu i osiguram pobjedu.

Draga, ljubljena djeco , sve što činite neka bude sa ljubavlju u vašim srcima, ljubavlju za Mene i za svoje bližnje; tamo gdje je ljubav, tamo sam Ja prisutan. Još jednom vam kažem da pustite da na zemlji eksplodira bomba opraštanja, ljubavi, služenja i milosrđa, tada će se zaista dogoditi nova zemlja u kojoj će ljudi živjeti i miru i napretku.


Image Hosted by ImageShack.us
- 18:50 - Komentari (0) - Isprintaj - #

19.02.2009., četvrtak

SVEĆENIK

Svećenik sam postao dobrotom drugih svećenika i dobrih ljudi koji su me podržavali na mom životnom putu .Nije to dogodilo odjedanput .To se dogodilo kroz molitvu i razgovore Želijo sam i danas žarko želim biti crkvi na raspolaganju Rezultat toga jest moj hod koji je u mnogočemu bio zanimljv.Sada kad su se skupila iskustva,otvorenog srca Duhu SVETOME čekam nove izazove.Božja su iskustva za mene pravi izazov da budem svečanik Biti svećenik znači maknuti sve što se nađe na putu ljubavi prema Bogu čovjeku i crkvi. To znači da moram riskirati u određenoj životnoj nesigurnosti da bi mogao vjerovati Tamo gdje je sigrnost tamo je uvjerenje, a Vjera je samo preduvjet za ljubav.Svećenik vjeruje u takvu ljubav On vjeruje da ćemo svi biti jedno kao što je Sin u Ocu i Otac u sinu Vjerujem da čemo svi biti jedno Za mene je to najveći izazov kao muškarcu, ocu i pastiru
vlč. Zlatko Sudac
- 21:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Svibanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (12)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (53)
Svibanj 2007 (115)
Travanj 2007 (90)
Ožujak 2007 (48)
Veljača 2007 (74)
Siječanj 2007 (26)
Prosinac 2006 (17)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (28)
Kolovoz 2006 (58)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blogeri