karizmatizam

19.01.2007., petak

Molitva majke

Možda si se umorila! Možda ti je svega dosta! Želiš pomoći djetetu, a ne znaš kako? Osjećaš se nemoćnom, a ponekad i očajno! Zašto je dijete takvo………..? Možda si već puno metoda isprobala! Možda si i stručnjake pitala, a problem je još uvijek tu.
Da li si ikad pomislila da tvoje dijete nije slučajno tu, slučajno tvoje? Da nije „slučajno“ baš ono izabrana posuda i Božji glasnik, da se sabereš i svim srcem vratiš svom i Njegovom Izvoru? Bog te poziva baš kroz to dijete, kroz taj njegov problem: „Dođi k meni! Samo Ja znam što se u tom djetetu slomilo. Samo Ja znam njegovu nutrinu, jer Ja sam ga želio, projektirao i oblikovao u tvojoj utrobi. Njegov je život na mom dlanu, ali trebam i tvoju suradnju. Dođi!“
Sada se saberi, zastani. Pronađi mirno mjesto, svoj kutak i vroijeme kad te nitko neće ometati. Isključi telefon. Uđi u tišinu i mir srca, poslušaj svoje disanje. Bog je tu i čuje te. Predaj mu svoje napetosti i brige.



M O L I T V A



Bože moj, vjerujem da si tu, da me gledaš! Vjerujem da me razumiješ!
Pomozi mi! Daruj mi povjerenje u Tebe!
Vjerujem da si poslao svog Sina da izliječi moga.
Vjerujem da je taj Isus došao izlječiti srca slomljena,
Otpustiti krivice i osloboditi sužnje.
Tako si obećao Oče moj!

Isuse, Ti bolje poznaješ moje dijete nego ja.
Ti znaš Isuse sve što je naslijedio i ono dobro i loše i u tijelu i psihi i duhu.
Ali Isuse Ti si Svenogući i Ti možeš svojom presvetom krvi presjeći
I uništiti sve ono što ometa razvoj mog djeteta i što nam zagorčava odnose.
U tvoje Ime Isuse ja te molim učini to sada i oslobodi moje dijete.
Hvala šti si Ti Bog i što to možeš i želiđ.
U TEBE SE UZDAM ISUSE.
Oprosti Isuse i meni i ocu i svim našim predcima.
I ja im opraštam i sve otpuštam. Blagoslovi i nas i njih.

Ti si Isuse bio prisutan u začeću mog djeteta.
Ti znaš u kojim okolnostima je ovo dijete začeto,
Jer TI SI MU UDAHNUO SVOJ DAH, DAO ŽIVOT.
Oprosti mi Isuse…….. Oprosti mi dijete………
Molim te sada Isuse stavi ruku na ono malo začeto biće i iscijeli ga.
Hvala Ti Isuse što to činiš. Hvala Ti baš za ovo dijete.
Hvala Ti za novi početak.

Danas sam svjesna Isuse, da si Ti stvarao moje dijete u mojoj utrobi
I da je to ČUDO ŽIVOTA.
Ti si oblikovao njegove ruke, noge, glavu, bubrege, srce….
Ti si mu davao hranu, toplinu, vodu, kisik.
Ja još ništa nisam znala, a Ti si znao spol i već tada si ga imenom pozvao u život.
Ti si mu se više radovao nego ja.
Ti si ga hranio dok sam se ja zabrinjavala, strahovala, radila, bolovala.
Oprosti mi Isuse……. Oprosti mi dijete……. Otkupi me Isuse od ovog djeteta.
Ti mu nadoknadi svu ljubav i povjerenje u ljude, život, mene i Tebe.
( u duhu se sad vrati u to razdoblje – gledaj Isusa pored sebe
-stavi ruku na svoj trbuh i tepaj dijetetu – ne boj se mama je tu i voli Te, I Isus je tu i voli te još više ).

Isuse Ti si bio prisutan kad se moje dijete rodilo, a ja to nisam znala.
Ti si ga dočekao dobrodošlicom. Ti si ga prvi uzeo u ruke. Ti si mu se više radovao.
Ti si ga već dobro poznavao. A ja to nisam znala. Danas Ti zahvaljujem…..
Molim te Isuse
DA DANAS IZLIJEČIŠ I MENE I MOJE DIJETE OD STRESOVA PORODA.
Hvala Ti za to dijete, za taj dragocijeni dar. Hvala što sam majka.
Hvala za novi život. Hvala što imaš povjerenja u mene.
( Tu gledati u Duhu kako Isus uzima dijete u naručje, veseli se,
Diže ga u zrak, tepa mu, ljubi ga i stavlja ga meni i ocu u naručje).

Oprosti mi Isuse………..Oprosti mi dijete……… Danas te opet puno volim.

Hvala Ti Isuse za PRVIH 6 MJESECI mog djeteta.
Ti si bio prisutan u svakom trenutku……. Ti si ga tješio kad ja to nisam znala……..
Molim te Isuse da danas nadoknadiš sve ono što sam ja propustila……..
Oprosti mi Isuse………. Oprosti mi dijete………..
( Sada držati dijete u naručju……. I predavati ga u očeve i Isusove ruke ).

Donosim Ti sada Isuse njegovo razdoblje do 3. GODINE ŽIVOTA.
Tebi ga povjeravam……….. Stavi ruku na njega u svakoj situaciji….
Oprosti mi Isuse: propuste, neljubav, grubost, nestrpljivost, distanciranost…..
Oprosti mi dijete…………
( U duhu ga grliti i maziti ).
Hvala ti Isuse što si Ti najbolji psiholog.
( Ako ima stresova u tom razdoblju ispričaj to Isusu – On zna, razumije i dat će ti mir ).

Donosin Ti Isuse i svu bol i ranjenost iz onog razdoblja do 7 GODINE ŽIVOTA…..
Gospodine oprosti što se nisam uživljavala u traume mog djeteta kad je pošao u
Školu.
Danas znam da je to teško razdoblje za jedno dijete……….
Ali zato danas znam da si Ti bio s njim i na polasku u školu i u razredu.
Izbriši Isuse ružna sjećanja u mom djetetu i svaku ranu i bol koju ni ja ne znam.
Oprosti mi Isuse za………………. I otkupi me………..

I molim Te Isuse još za ovo razdoblje od 7 GODINE do DANAS.
Stavljam ga u Tvoje Srce, u Tvoje RANE!
Izlječi ga, utješi, ozdravi.
H V A L A T I.

- 16:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Lipanj 2013 (3)
Svibanj 2013 (3)
Svibanj 2012 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Veljača 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (12)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Veljača 2009 (2)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (53)
Svibanj 2007 (115)
Travanj 2007 (90)
Ožujak 2007 (48)
Veljača 2007 (74)
Siječanj 2007 (26)
Prosinac 2006 (17)
Studeni 2006 (8)
Listopad 2006 (15)
Rujan 2006 (28)
Kolovoz 2006 (58)
Srpanj 2006 (11)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (2)
Travanj 2006 (2)
Ožujak 2006 (2)
Siječanj 2006 (4)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Blogeri