Dnevnik izbeglice

subota, 09.08.2008.

Teror zdravlja?

Slika 1:
Jučer, oko 17:30

Žena i ja smo se dogovorili da danas za ručak,ili večeru, spremim rižoto sa plodovima mora.

Plodovi mora su, naravno, smrznuti i uzgojeni u ko zna kakvim uslovima, jastog već paniran i

tako dalje. Žena me podseća da ručak napravim sa integralnom rižom. Istini za volju,

integralna riža mi zvuči jednako smisleno kao organski uzgoj ili "brondo with electrolites",

nivea sa česticama dijamanata ili muda-biseri. Znači, pojam mi nije jasan. Kod klasičnih

žitarica sam spreman da popušim da se tu radi o nekom celom zrnu žita, ali kod riže, jebeš ga,

zrno jedino može biti celo, odnosno integralno. No, integralna riža ima karakterističnu boju i

mnogo ju je teže očistiti i otrebiti od normalne, bele, "Uncle Ben's" varijante. Okozio sam se

dok sam očistio šolju riže, i usput sebi nadodao još nešto trajnih deformiteta kičme. Razlog

jasan: u toj i takvoj "integralnoj" riži poštuje se integritet zelen, tj. nedozrele, kao i

neispravne riže. Epilog: Duplo više otpadnih zrnaca nego kod iste količine pomenute riže

"Uncle Ben's", i višestruko duže vreme čišćenja.
Naravoučenije: Integralan može biti samo pogon, i to je permanentni pogon na 4 točka kod

sportskih automobila. Ostalo nema smisla. Nemojte me pogršno shvatiti, neke od

"integralnih"stvarčica su fora, naročito kad ih jemoguće konzumirati u kupljenom obliku, a kod

nekih drugihčak se isplati kuvati ih dvostruko duže nego u običnoj varijanti. Ali generalno,

nazvati nešto integralnim, bar kada je reč o hrani, deo je hype-a i dodaje samo auru lažnog

obrazovanja, inteligencije, glupih frizurica, kockastih cvikera i sapuna za pranje pičke. Ok,

ja znam karate, judo, jiu jitsu i još pun kurac opasnih japanskih reči. See what I mean?

Slika 2:
Vesti, Preksinoć oko 19:30

Međunarodni dan dojenja! Alal vam kurac, braćo! Međunarodni dan dojenja! Dojenje u prvih sat

vremena smanjuje za pola (ionako malu) stopu smrtnosti kod novorođenčadi! Koga boli kurac?

Samo nekoliko bolnica u Hrvatskoj su opremljene za takav zahvat, kao da je za to potreban

atomski časovnik, blagoslov kardinala ili oprema iz NASA-e, a ne jedna beba, jedna majka i

njene dve sise. Kažu još na vestima da je dojenje zdravo i da ga treba podsticati. Sad me već

pomalo i boli kurac, jer mi je već pun svih tih ludila. Naime, mladi roditelji su odurniji

nego ikad, paranoidni, dosadni, nedisciplinirani i pritom zaštićeni kao svete krave, U kafani

je potpuno normalno dojiti, znači pokazivati nabrekle sise, a u većinu kafana ne puštaju pse,

koji su pristojniji, manje kmeče i ne pokazuju sise. U nekima je čak zabranjeno cigaretu

zapaliti. Dodajmo na kafane i još mali milion drugih javnih mesta, od banke do plaže, gde mogu

doći deca, a ne mogu psi. Suština ovoga je rastući trend zaštite roditelja i dece od svake,

makar i elementarne, pristojnosti, pa su generacije kako godine odmiču sve bahatije i sve

odurnije. Zvuči otrcano, ali toga u moje vreme nije bilo. Moja dečija kolica nisu ulazila u

kafiće, a moji roditelji nisu bili svete krave, nego građani sa sitnim ograničenjem u vidu

sitne dece i hroničnog nedostatka vremena. Ali zato ja znam kako se ponašati, što nove

generacije kmekavaca nikad neće. Uostalom, planeta je prenaseljena, apelujem na sve žene da

abortiraju kad god moraju i da paze kad i koliko rađaju! Svako zainteresiran za projekat

antipopulacione politike na globalnom nivou može me kontaktirati radi daljih akcija.

Slika 3:
Pre neki dan

Skinemo sa torrenta novozelandski hororac "Black Sheep". Naslov i plot su nam se učinili

zanimljivim, sama ideja osvete ovaca ljudima zvuči kao dobar trash, naročito nama koji imamo

Ankicu, hrvatsku ovčarku, savršenu vizuelnu mešavinu ovce i vuka. Dakle, skinemo i pustimo

film očekujući trash, kad ono - propoved o zdravom životu, hippie sranjima, vegetarijanstvu i

protiv genetičkog inženjeringa. Naravno, već na pola nam je bilo dosadno, pa je film izleteo

vani iz playera, a kasnije i iz naših života. Dakle,čovek više ne može pogledati ni trash film

da ga ne zasipaju propagandom za zdravlje.

Suštine sve tri slike nije neka doktorsko-kapitalističko-alternativistička zavera, nego prosta

ljudska psihologija izmišljanja problema i tripovanja. Sa imaginarnim problemimaniko neće

voditi računa o stvarnim, a ima li čega osetljivijeg od zdravlja? Tako se pun kurac ljudi

propagandom uvlači u stvari koje ih se objektivno ne tiču, pa šta god to bilo, i ne bavi se

svojim sranjima. Čoveče, ako ti je dosadno, radi nešto, nađi si hobi, visi na my bimbo,

zajebavaj se, napijaj se, nađi posao, promeni posao, šta god! Nemoj se uvaljivati u tuđa posla

i brinuti o nečemu što je bespoentno ili štetno.
Ovlaš vezano za priču pun mi je kurac antikonzumentskih konzumenata koji će popušiti svaku

alternativnu priču. Isti je kurac da li ćeš finansirati Garnier ili Lush, i jedno i drugo su

korporacije, samo sa odvojenom ciljnom grupom. Jednima odgovara jedno, drugima drugo, bez neke

veće mudrosti skrivene iza ugla. E, da, pun mi je kurac i veganaca, aktivista i

antiglobalista. Svi mi pušimo spiku, a oni pride toga i nisu svesni.
- 00:38 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.