risko

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sport

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Anketa 3

25.08.2008., ponedjeljak

Nogometni vikend

Nogometni vikend počeo je još u subotu kada su Kupina i Donja Vrba igrali 0:0. Nisam bio, al sam čuo da su fulali penal i da su bili bliži pobjedi. Za penal me ne čudi kad sam čuo tko sudi...jel... Ipak, bez poraza u dvije utakmice i nije tako loše za njih. Bio sam na utkamici Divoševci - Amater u Divoševcima. 1:1 rezultat, a i najrealnije po onome što su obadvije ekipe pokazale mada mislim da su Divoševci po imenima puno jača ekipa i to su trebali pokazat. Da je sudio Grozdan, možda bi i pobjedili... Neznam samo zašto su toliko nervozni svi bili i ljuti na suca jer je čovjek odsudio savršeno. Andrijevci su pobijedili u Gornjoj Bebrini što je možda i iznenađenje. Kažu da je bilo savršeno suđenje, tako da me onda ni ne čudi. Al me i zabrinjava što sam čuo da je Bebrina bila drugo poluvrijeme bolja. Ipak...Bebrina...
Zadrugar ni nije toliko loš koliko mi svi mislimo. Izgubili su samo 1:0 u Čepinu i to nesretno koliko sam čuo, al eto, takav je nogomet. Recimo da je Zadrugar razbio Bebrinu u svakoj utakmici koju su igrali s njima. Ipak je četvrta liga, četvrta liga. Novi Grad nije uspio, al valda hoće, nadamo se uskoro. 1:2 od Zadubravlja. E da, onda mi bratić šalje poruku da su (Jaruge) pobijedili Dream Team Bickog Sela sa 3:2, a gubili 2:0. Iznenađenje (?) (Petre, kako je bilo?)... Prnjavor nije dobio termin od uefe za odigravanje prijateljske utakmice, tako da nije igrao... Nogometaši su iskoristili slobodan dan za opuštanje i posjete brojnih kirvaja u okolici...
I na kraju čestitke prnjavoračkim i novogradskim pionirima koji su pokazali divoševčanima, strizivojničancima i PERKOVČANIMA kako se igra nogomet te osvojili prvo mjesto na turniru pionira u Divoševcima.
- 11:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.