risko

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (11)
Listopad 2008 (12)
Rujan 2008 (11)
Kolovoz 2008 (5)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (9)
Svibanj 2008 (8)
Travanj 2008 (10)
Ožujak 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sport

Linkovi
Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Anketa 3

11.08.2008., ponedjeljak

Slavonija Prnjavor - Omladinac Novi Grad 4:4

Jučer na utakmici osim golova, šest prilika na obje strane, po dvije prečke na obje strane... Utakmica otvorena i obilata golovima. Ljudi moji neznam šta se dešava sa tinejdžerima u našoj ekipi, al izgleda da su zaljubljeni... Zmajo, Dane, Stipa... Ma da, to su te godine...A Želja baš i nije tinejdžer, al nesmjemo dobit 4 gola kod kuće više nikada. Ma nije to bilo tako loše, al mogli su bolje igrat. Vratio nam se Blek i evo još jedno nenadano pojačanje. Odigro je dobro... Bar dere... Prvo poluvrijeme gubimo 2:0 i činilo mi se opet s gola da je to opet ona stara priča od prije 2 godine, kad sam branio po pet zicera i gubio utakmicu. Ali, naš novootkriveni napadač Marko iz Perkovaca otvorio je svoju seriju i smanjio na 2:1 što je bio rezultat prvog dijela. Drugo poluvrijeme, moj nasljednik, mali Bruno staje na gol, a ja oblačim svoju "peticu". Nisam mogo izdržat gledat kako igraju s gola. I krenilo me... Mirka me ruši s leđa u 16 metara i penaltik! Klinsman zabija za 2:2. Ipak komšije rade kontru nešto kasnije i već je 3:2. Ponovo akcija sa desne strane, lopta dolazi do našeg Van Nistelrooya koji zabija svoj drugi gol 3:3. Novopečeni županijski drugoligaš dolazi ponovo u vodstvo i 4:3. I kada je prnjavoračka publika uvijek željna spektakla u bilo kojem smislu, jebala nam što ćemo opet izgubit, Marko iz kornera zabija za konačnih 4:4. Da je igralište bilo ravno i malo bolja lopta, bila bi to sjajna utakmica, ovako dosta rastrgano i s puno grešaka. Al dobro, ako može s takvim uvjetima Bebrina igrat u prvoj, možemo i mi u trećoj. Poslije utakmice after pary kakav obično bude kad se sretnu Novogradci i Prnjavorci. Ovaj neslužbeni bod posvećujem našem najžešćem navijaču Tomi koji je jedini na tribini vjerovao u nas...
- 11:50 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.