< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ma samo moja friki razmisljanja o svijetu,zivotu,prijateljima i svemu po malo :P

Linkovi

http://misscute.blog.hr
http://ladydiablo666.blog.hr

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i like the way they moveeeeeeeeeeeee smijeh

četvrtak, 15.02.2007.

efo da se i ja sjetim ovoga bloga

da da narode moj nije me bilo dugo...ak uopce imam razloga za reci narode moj jer ovo vidi mozda 5 ljudi sto je i cisto ok jer je jedino i bitno da ja serem sto mislim i zelim...da to mi se svida...no pustimo to sada na stranu...sto reci osim da sam fucking hepy a kad sam sretan onda to non stop i govorim jer sam takva zajebana osoba...mrzim ljude koji nisu u stanju poikazati svoje osjecaje i koji se pretvaraju u usrane dvolicne debile headbang ali ne boj se sonja ti se tu ne spominjes cerek smijeh
...da takve napasti treba dobro nalemati a ja bi ih rado lijecio lud
jucer je bilo ono valentinovo pa ono saljem mah mah wave jednoj curi kod koje sam jucer bio i koja me je zagrlila i poljubila , falis mi eboga blabla
ali opet sam sretan jer sam proveo puno dani i sati gledajuci tvoje oci kak sjaje kiss ocito zbog mene smijeh a i osmjeh eh covjece kak je lijepo biti dio tebe cerek (ne ovo nisam mislio u perverznom smislu rofl )
!no ugl nea nish pametno kod mene a mozda i ima ali nisam u stanju da se sjetim pa ono...no way da ce to dogodilo...ima snijega u gorskom...eh da jucer popusih kaznu uf blabla bem ti presretace blabla ...



| komentari (5) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.