utorak, 27.03.2007.

ZATO STO JE UTORAK...

Napisala Zvoncica u 09:04

opis slike

Mislila sam da ce danas biti dan R.E.M.-a...
Ali nije. : ))

Danas je dan za...




A Zvonce Vam uz Reeda zeli najljepse DOBRO JUTRO...

Danas je utorak...
Danas je jedan divan dan...
Tek tako.
Jer je prvi zvuk koji sam cula nakon sto sam se izvukla iz kreveta bio cvrkut ptica...
Jer nije suncano, ali Ucka je sa mog prozora jutros izgledala prekrasno...
Jer nekako imam osjecaj da ce na kraju ipak biti suncano...
Jer je vikend bio... Paaaa... Za pamcenje, definitivno.
Jer poslijepodne idem na jednu kavu. Koja ima potencijala da se pretvori u pivu.
S jednom osobom koju volim. Jako. Uvijek. I s kojom se smijem najglasnije i najiskrenije.
Jer imam narancastu majicu, zelene tenisice i zelenu jaknu. A ja volem zeleno...
Jer mi kosa mirise na limun...
Jer sam upravo razgovarala sa sestrom...
Jer imam puno posla, ali nije bad...
Jer puse i zrak je cist...
Jer je sve bistro...
Jer su ljudi koje gledam kroz prozor nasmijani...

Kao sto vec rekoh, danas je jedan divan dan...
Tek tako...

I zato Vam kazem...


Hey, babe, take a walk on the wild side....

Uvijek malo hodajte po divljoj strani...
Budite malo, malo zlocesti...
Smijte se...
I pjevajte...


Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo,
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo,
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo,
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo,
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo,
Doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo, doo...

Komentari (31) || Isprintaj || #

<< Arhiva >>

eXTReMe Tracker