svijet -iza -ugla

nedjelja, 13.09.2009.

nedovršena maštarija iliti plagijat :-)

Zatvaram oči, slažem slike…
Zamišljam naš prvi put…On i ja…
Znam što želim da mi radi…
Ali ću probati zabilježiti što ja želim njemu učiniti…
Najprije ga osloboditi odjeće, otkriti što se skriva ispod…
Naravno da mi uz poljupce skida topić i suknju, ali ne dam dalje-crno seksi rublje je ionako kupljeno samo za njega, da uživa gledajući ga na mom tijelu…
Moje usne i jezik kliznu sa njegovog lica niz vrat, preko prsa do prepona, lagano ,tek vrškom opipavam čvrstinu erekcije , ustajem i lagano ga rušim na satenske plahte…
Zadovoljan, čulni uzdah pali vatru u meni, motivira me da razigram maštu…
Puštam da mi otkopča haltere, skine čarape , a onda ja nastavljam…
Čarapama mu vežem ruke za uzglavlje, i krećem se igrati…
Ljubim mu oči, usne, grickam , uz duboke uzdahe , uho, mrmljajući kako je sad popuno u mojim rukama, moja igračkica, kako će mu zločesta pokazati što zna, što želi…
Lagani ugrizi po vratu, dok se spuštam niže, preko bradavica koje od igre jezikom i zubima postaju dva malena kamenčića, šetnja usnama po tijelu,slatkom trbuščiću u potrazi za onim posebnim mjestima koja će mu izmamiti jači uzdah….Rasuta kosa klizne preko prsa, trbuha , škakljajući ga dok ljubim preponu, jednu stranu , pa drugu, tek očešavši se licem o nabreklu muškost, moj čarobni štapić zadovoljstva…
A onda ga uzimam u usta, jezikom draškam vrh dok prstići rade neke pokrete koji mu se očito sviđaju… Radim ono što najviše volim, štapić je moj sladoled, grickalica, kolačić….
Kao i pripadajući pribor, naravno…
Njegovi duboki uzdasi, trzaji tijela, borba sa potrebom da me zgrabi, molba da mu odvežem ruke, samo mi izmami jedan zločesti osmijeh dok uživam u zamućenom pogledu, dječačkom izrazu lica, čistom zadovoljstvu koje izbija iz svake crte…
Dižem se do njegova lica, puštam da se malo pomuči zubima ok crne čipke tangica, pa mu ipak pripomognem, samo da što prije vrelinu centra moje ženstvenosti rashladim na njegovim usnama…Ili je još više usijam…Cijelo lice mu je vlažno, jezičak izaziva titraje koji me potiču da se sagnem ,ponovno ga uzmem u usta uživajući u lakim trzajima , neovisnim od njegove volje…Ne mogu više izdržati, kliznem , trljajući se o njegove grudi i trbuh do prepona, lagano, okrenuta guzom prema njemu - da može vidjeti kako ulazi –uvlačim ga pridržavajući ga prstićima, malo po malo…


13.09.2009. u 17:15 • 63 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2009 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2011 (1)
Ožujak 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Listopad 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (2)
Rujan 2009 (3)
Kolovoz 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

pokušaji da virnem u veliki svijet izvan mog dvorišta, naučim nešto novo , otkrijem ljepotu života

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ranimraz89@gmail.com