Ne želim znati da misliš

24 rujan 2016

Nemoj.
Jel bio dogovor da do subote uživamo? Da do subote imamo vremena jedno za drugo. Poslije kako bude. Poslije se svatko vraća svojoj svakodnevnici.

Nemoj.
Nemoj slati hit dana jer je to bilo rezervirano za naše zajedničke dane. Nemoj dopustiti da ti vidim broj na ekranu i da čitam ili slušam što pišeš.

Nemoj.
Nemoj mi kvariti uspomenu na najljepše dane u zadnjih nekoliko godina. Nemoj me kvariti sada kada si me popravio. Nemoj me slati u očekivanje kada ih po prvi put nemam i mirna sam i sretna zbog toga.

Nemoj.
Molim te nemoj se javljati i ne šalji ništa. Ostaješ moje sve jer si za mene učinio puno, ali tvoja uloga je prošla. Nemoj mi dati do znanja ni na koji način da misliš na mene. Ja mislim na tebe također. Ali to želim zadržati za sebe.

Nemoj.
Nemoj me opterećivati s osjećajem da ja mislim da li ti misliš. Ovo jednom je više nego dovoljno. Hit dana. Poruka preko slike. Sve znam. Znam da falim. Fališ i ti. Ali imali smo rok trajanja i nema više osim uz velike žrtve. Nismo o tome razgovarali onda, nećemo niti sada.

Moj hit dana tebi je:
Ostavi me ne vuci me kao sidro
ostavi me da budem ti nešto drugo
i vjetar i jedro

<< Arhiva >>