Svaštara bez početka i kraja

18 prosinac 2007

Danas se malo čudno osjećam. To je najbliže opisano.

Sutra imam 32. rođendan. Osjećam se odlično uzimajući u obzir godine, izgled, obrazovanje, imovinu i posao.
Osjećam se sjebano uzimajući u obzir zdravlje. Ali na tome radim pa će ići na bolje.
Odjećam se dvostruko sjebano zbog ljubavnog života koji ne postoji i imam osjećaj što se više trudim da manje uspjeha imam.

Nekako prije svakog rođendana radim zbir uspjeha i neuspjeha. Ima i jednih i drugih prilično. U uspjesima uživam. Iz neuspjeha učim.

No ova godina mi je bila teška. Jako teška. Ove zadnje dane zbrajam pozitivne stvari i mislim kako je ipak rezultat 1:0 za mene, ali trebalo je preživjeti skoro 350 dana gledajući kako propadaš u svakom pogledu. I to je jedan uspjeh za mene. Nisam propala, iako sam gulila po dnu. Ogulila sam kožu.

Sutra imam 32. rođendan i jedino što želim jest da su uz mene svi moji prijatelji koji su mi dali snage da izguram ovu godinu. Znaju oni dobro koji su.

Obično kada se čudno osjećam glava mi je ispunjena s milijun misli. Od stoljeća 7. do danas. Jebiga, karikiram, ali tako je nekako. Uvukli su mi se u glavu svi moji bivši dečki i ljubavnici. Svi oni koji su me voljeli i mrzili, svi koji su bili samnom iz ovog ili onog razloga, svi oni s kojima sam ja željela biti, a niti s jednim zauvijek. Prolaze kroz glavu svaki sa svojim grijesima na duši. Ma ne vjerujem u osvetu jer je zla, ali vjerujem da svatko dobije po zasluzi. Svatko dobije ono što mu pripada. Tako i ja.

Volim ove dane kada imam puno toga za reći, a ne znam ispustiti riječ iz sebe. Posebno me izluđuju i dovode do ruba. Ali i to je dio mene.

Dat ću sama sebi zadatak. Moram napisati listu želja. NAPISATI. Usmene ne vrijede, izgube se negdje po putu ili im se porementi prioritet. Napisane ne mogu pobjeći.

Idem spavati, a sutra ću se probuditi formalno jednu godinu starija, pametnija, mudrija, ljepša, veselija, odmornija, treznija, i SRETNA jer sam ipak preživjela jednu gadnu godinu. Jako gadnu.
I želim je zaboraviti što prije. Zaboraviti prošlost i okrenuti se budućnosti.

<< Arhiva >>