„Skidam“ se do kraja

06 srpanj 2006

Moja odluka o sređivanju financijske situacije još je uvijek u punom mahu. Naime, mene što uhvati brzo i prođe, ali ovdje ću zaista pokušati biti dosljedna.

Moj daljnji korak jest pronalaženje odgovarajućeg softvera za praćenje kućnih financija. Nekako mi praćenje na papiru nije u skladu s mojom strukom i mojim načinom života. Sve mora biti kompjuterizirano.

Dakle, malo sam po Internetu čačkala u potrazi na takvim programom, besplatnim naravno :). Nije baš da sam nešto uspjela za sada otkriti. Našla sam dva koja su po opisu funkcionalnosti odgovarala, ali nakon instalacije i unošenja podataka, ne nude mi ono što meni treba. Ja sam zamislila da unesem sve trenutne podatke odnosno sve minuse jer plusova nemam. I onda lijepo unosim mjesečne uplate. Onda još ljepše unosim troškove po mjesecima za mjesečne račune i po godinama za one jednogodišnje uplate. Onda program sve to izmiješa, prokuha i izbaci mi saldo.

E toga ova dva programa nemaju. Imaju unos računa, ali samo po mjesecima. Ima unos salda po računima, ali baš ne komuniciraju s mjesečnim uplatama.
Naime, mogla bih čarobirati i unositi podatke na prilagođeni način, ali ne želim. Hoću da on sve sam računa, a ne da sebe opterećujem i računanjem na papiru i unosom podataka u program.

Potraga se nastavlja. Još ću malo pretražiti, ali sve mi se čini da ću morati zasukati svoje rukave i sama napraviti program po mojim potrebama. Jer... moje potrebe su uvijek drugačije. :)

<< Arhiva >>