Pa on je taj koji se boji!

27 lipanj 2006

:)

Osmjeh mi je na licu od uha do uha. Sinoć mi se upalila lampica. Bilo je malo prekida u električnim vodovima u mojoj glavi i sinoć je napokon sve sjelo na svoje mjesto.

On je taj koji se boji da ja neću raditi kakve gluposti, da ja njega neću zamijeniti nekim boljim, da ću ga ostaviti, ali zaista ostaviti! Pa sada su mi neka ponašanja i neki razgovori jasniji. Sada je sve sjelo na svoje mjesto.

Cijelo vrijeme mi govori „Budi dobra!“ Stalno mi stižu poruke „Budi dobra!“ Prvo mi je to bilo simpatično i sviđalo mi se. Misli na mene i tim malim savjetom mi daje do znanja da mu je stalo. Ma stalo mu je, da, ali zna da smo karakterom isti, identični i zna da sam sklona hedonizmu kao i on. Toga se on boji. Ljubomoran je. Zbog toga je i usporen u našem odnosu. Bio bi sa mnom, ali nije siguran može li podnijeti da bude sa osobom identičnom njemu. Zna što je on u stanju napraviti, pa se boji da i ja ne bih imala identično ponašanje. :))))))))))))))))

Sada se zaista dobro osjećam. Dragi moj, zaista nije lako biti s osobom koja je identična karakterom. Predobro se poznamo, isto razmišljamo i govorimo, isto se ponašamo. Pa ako ti znaš što sve možeš i ne možeš, znaš da sam i ja sposobna za isto. I meni je teško razmišljati o tvojim postupcima, ali ipak – bolje da te toliko dobro poznam, nego da te uopće ne poznam.

Sada kada sam napokon shvatila tvoj strah, sada sam ja korak ispred. Ma slatka je ova mala borba za nekoga!

<< Arhiva >>