Da mi pričaju, ne bih vjerovala

12 travanj 2006

Vrlo je jednostavno.
Netko tko pokazuje da mu se sviđam, netko tko me pazi i ljubazan je, netko tko otvoreno priznaje da jedva čeka da me vidi, netko tko je meni ušao pod kožu kada to nisam očekivala, netko kome sam rekla da mi je lijepo provesti vrijeme s njime, netko tko zna kako biti iskren, netko... drugačiji, poseban, drag, netko koga bih u ovom ranjivom razdoblju kada sam zbunjeno, izgubljeno, ostavljeno djete, kojem je netko isputio ruku u gužvi i koje sada pronalazi osobu koja ruku prihvaća i obećaje da će je čuvati jer to želi, netko tko se divi meni, netko kome se ja divim...

...baš taj netko... taj netko ima djevojku već 8 godina.

Da mi pričaju, ja ne bih vjerovala.
Ne bih vjerovala da iz jedne veze koju upravo mučenjem završavam, mogu uopće naići na osobu koja opet ima djevojku.

Uostalom, ne znam zašto se ja tome čudim. Zašto ne bi imao djevojku? Čudim se kako oni mene odaberu. Kao da sam ljepilo za zauzete muškarce u bilo kojem obliku.
Ja imam određenu dozu snage, ali za još jednu takvu vezu nemam i ne želim imati.

I opet ona neka dobrota u meni ne pokušava njega pitati što s time. Kao, pretpostavljam da kuži da treba prvo završiti s njome da bi uopće počeo sa mnom.
Ma dosta mi je dobrote u meni. Ovaj put izbor između mene i nje biti će odmah na početku, a ne nakon dvije godine.

U biti, ne znam što bih rekla. Pišem nesuvislo, bez glave i repa, buncam. Da mi netko ovo priča, ne bih vjerovala. I briga me za njegovu djevojku, i briga me za njegov rizik da ostavi nju i sa mnom ne uspije, briga me za cijeli svijet!!!
Hoću svoj svijet, hoću svoj mir, hoću svog dečka kojeg ne moram dijeliti ni sa kime!!

Ljudi, ja hoću samo malo mira. Ja hoću jednu večer u kojoj neću liti suze. Ja hoću jedan dan u kojem ću se smijati od početka do kraja.

Ljudi, ja hoću samo malo mira. Hoću da mi kaže da je prekinuo vezu s njom. Hoću da mi na takav način kaže da želi provesti vrijeme sa mnom.

Bojim se da ću sutra mojim pitanjem završiti kratko, ali lijepo poznanstvo. Sutra svoje pitanje stavljam na stol i čekam. Imam još snage pričekati par dana. Imam čak i snage podnijeti odgovor "Ja ostajem s njom". To samo znači jedan novi pad. Ali to znači i jedan novi uspon iz pepela. To samo znači da mi preostaje još tuge i boli koja će stvoriti novu snagu u meni.
Imam i nadu da će odgovori biti da izabire mene. Onda ću znati zašto je bila sva bol prije. Jedna vrata se zatvore, druga otvore.

Imam snage još jednom postaviti to pitanje. Imam snage još jednom podnijeti odgovor. Ali, ljudi.. da mi pričaju, ne bih vjerovala. Ljudi, ja hoću samo malo mira.

And if I only could,
I'd make a deal with God,
And I'd get him to swap our places


<< Arhiva >>