Sedam smrtnih grijeha

16 ožujak 2006

Ja sam ateista. Neki dan sam na TV-u vidjela da je osnovan klub ateista kako bi štitio interese vrlo malog, skoro zanemarivog postotka takvih ljudi. Fuck, pa zvuči kao da smo bolesni. Mnogo puta se po blogu povlačila tema vjere i nevjere, Boga i vraga, ma svih tema povezanih uz crkvu i vjeru. Post moje drage prijateljice donio mi je odgovor na pitanje što je to grijeh i zašto crkva propagira jedan način života, a živi potpuno drugi. Sve je to u glavi čovjeka. Naravno, ako čovjek ne osjeća da čini grijeh, onda ga ne čini. Ma malo sutra. Lijepo je to, izražavati se kao vjernik, a živjeti životom ateiste. Ja živim onako kako govorim i po načelima koja glasno izražavam. Poštujem one ljude koji žive isto tako. Ne družim se s onima koji pričaju jedno, a rade drugo. Nema ništa protiv njih, ali ne želim ih u svojoj okolini.
Ja ne diram vjernike, poštujem njihov izbor i MOLIM LIJEPO da se poštuje moj izbor biti ateista!

Uopće me ne brine to pitanje vjere ili nevjere, nego sad ugledah reklamu za film „Sedam“ koji obrađuje sedam smrtnih grijeha: proždrljivost, pohlepu, lijenost, požudu, oholost, zavist i gnjev. Ne, ne znam ih napamet, pronašla sam ih na Internetu :)). Htjedoh vidjeti koji sam od tih smrtnih grijeha ja počinila. Ooooo, svih sedam!!! Ne samo jednom, pa još ih činim i činit ću ih cijeli svoj život vjerojatno. To je ljudska priroda. I ne, ne pada mi na pamet ići se ispovijediti jer ja za svoje postupke odgovaram samo sebi. Ja sam krivac za svaki svoj dobar i za svaki svoj loš postupak, svoj grijeh. Radim ih svjesno i svaki slijedeći dan se probudim u životu sretna i vesela, ponekad tužna, ponekad zaljubljena, ponekad ljuta, ponekad.... ma tko zna.
Imam neka druga vjerovanja, neku drugu duhovnost, koja me vodi kroz život, ali uvijek odgovaram sebi i ispred sebe.

Zbilja, prema tim nekim pravilima koje definira crkva kao ustanova, živim griješnim životom, duša mi je prodana vragu, ići ću u pakao. Iskreno, ne zanima me što će biti kada umrem. Ja sada uživam u životu, sada, dok sam živa i to uz svih sedam smrtnih grijeha i uz sve moje mane.
Vjerojatno mi u tome puno pomažu sve moje vrline!!!!

<< Arhiva >>