Koji klinac ti čitaš između redaka?!?!?!

25 siječanj 2006

Smatram da sam vrlo tolerantna osoba. Naročito za ponašanja ljudi koji nisu u uskoj vezi samnom, koji mi ne znače puno u životu, s kojima se rijetko susrećem. Boli me ona stvar kako će se netko ponašati, što će misliti ili govoriti. Ne mogu se tek tako izbaciti iz takta, ali, uvijek postoji ali...

....ima jedna stvar koja me toliko iziritira da već sat vremena psujem u sebi i uopće se ne usudim ispisati sve psovke ovdje. MRZIM kada ljudi koji nemaju veze s vezom o mom životu, ponašanju, komuniciraju samnom svega nekoliko dana smatraju da oni ČITAJU IZMEĐU REDAKA!!!!

Jebote, što čitaš između redaka?!?!?! Prazan prostor?!?!?!?! Imaš telepatske mogućnosti?? Drugi si Nostradamus??? Koji kurac???? Prestaje svaka komunikacija s takvom osobom koja čita između redaka o osobi koju ne zna. Ne da je ne pozna, nego je ne zna.

Uhvati me alergija, bijes, najarađe bih ga uhvatila i išamarala tako da mu svi prazni redovi izlete iz glave jednom zauvijek. Ma zaboli me, niti mi je to bitna osoba, niti mi je stalo do mišljenja, ali brate mili, pa gdje ti živiš i koliko godina imaš da se ponašaš kao pubertetlija s tom forom „Čitam ja između redaka“...

Pa ako čitaš između redaka , onda među ovim recima pišu samo dvije riječi...

fuck off

<< Arhiva >>