Tijelo

09 prosinac 2005


Odnos mene prema mom tijelu vrlo je jednostavan. Ja volim svoje tijelo. Štoviše, obožavam svoje tijelo. I jako na njega pazim. I brinem se o njemu. I radim na njemu. Ono nije savršeno, ali ja sam zadovoljna njime.

Oduvijek se bavim nekim sportom. Od malih nogu. Body building mi je velika ljubav. Onda se ljubav proširila na borilačke vještine. Onda je došlo penjanje. Nije tu samo stvar dobre psihe jer izbacujem negativnu energiju i uživam u prirodi. Stvar je i tijela. Ono je zdravo, dobrog izgleda i gipko je. Možda ću ostaviti dojam da sam opsjednuta svojim tijelom. Briga me. Ono je moje i želim biti opsjednuta njime. Ja u njemu stanujem. Ja ga nosim sa sobom svugdje. Ja ga oblačim i svlačim. OK, dogodi se da to učini i netko drugi :).
Ja ga hranim, ja ga perem, ja ga njegujem kremicama i losionima.

Volim gledati svoje tijelo. Volim ga promatrati u ogledalu dok se presvlačim, dok se tuširam. Volim ga dirati. Zaista, sve to volim raditi. Pratim promjene na njemu. Jel' imam mišić više ili mišić manje? Jel' centimetar šire ili centimetar uže? Jel' grudi još uvijek stoje na svom mjestu ili su preselile kat niže? Jel' guza jednako čvrsta kao i kad sam dobila zadnji kompliment za nju? Jel' još uvijek privlačno i erotično kao uvijek?
Zimi ga skrivam u debeloj odjeći da mu nije hladno. Ljeti ga otkrivam i uživam u njemu i zaista volim kada ga primijete i ostali. Volim komplimente o svom tijelu. Upravo zato što ga toliko pazim i mazim, volim čuti i vidjeti da se to primijeti.

Ima dana kada ga mrzim. Dani kada se loše osjećam. Onda mi i tijelo nije moje tijelo. Gledam ga i čudim se u čijem sam to tijelu. Srećom, malo je takvih dana.

Ma nisam perfekcionista, nisam ni narcisoidna. Jednostavno, njegujem neki poseban odnos prema vlastitom tijelu. Toliko je znoja, i snage, i boli, i vremena, i živaca, i novaca utrošeno u njega da gledanje vlastitog tijela u ogledalu postaje ogromna satisfakcija.

Ako nema ljubavi za tu ljusku koja okružuje dušu, onda ono nikada neće biti lijepo. Ni samoj sebi, ni drugima.
Mislim da mi moje tijelo tu ljubav vraća tako da još uvijek dobro izgleda. Uvijek može i bolje, ali, neka ostane ovakvo kakvo je sada i ja i moje tijelo živjet ćemo sretno do kraja života.

<< Arhiva >>