Ma godine (ni)su važne

27 listopad 2005
Sexy men :)

Ima nešto o čemu razmišljam već godinama. Sve intenzivnije otkad se to meni počelo događati. Veze (brakovi) između starijih žena i mlađih muškaraca. Ne mislim pri tome na neke strašne godine ili veliku razliku, nego općenito o situaciji gdje je žena 1,3,5, max 10 godina starija od svog partnera.
Ne mogu se oteti dojmu da je to postala moda. Totalno je cool imati mlađeg partnera. Nekoliko mojih prijateljica imaju 3-7 godina mlađe partnere i sretne i duge veze. Ja sam oduvijek imala 3-7 godina starije partnere. Iako ne mislim ništa loše o mlađim dečkima, nekako sebe nisam mogla zamisliti u takvoj vezi. Možda zato jer samo kao mlađa uvijek bila preozbiljna za svoje godine. Sada kada sam „starija“ čini mi se da sam neozbiljna za svoje godine.
However, sve te moje prijateljice me uvjeravaju da je to super, da godine nemaju ništa, bitna je osobnost. Ma vidim. Njima je odlično. Načelno se ja s takvim mišljenjem slažem, ali ne mogu prestati razmišljati o tome da su žene inače zrelije (sorry dečki, ali tako su mene učili u školi :) ) od muškaraca pa ako tome dodaš još i godine iskustva, onda dobiješ... nešto....
Međutim, od čega najviše bježiš, s time i završiš. Moja posljednja veza bila je s 1,5 godina mlađim dečkom. Nakon što sam se napokon prilagodila činjenici da sam i ja postala trendy žena, počela sam uživati u tome. Jako mi je imponirala činjenica da se mlađi zanima za mene. Što ćete dečki, i žene vole hraniti svoj ego :) ! I osjećala sam se donekle super, (donekle zato je je ipak došlo do prekida zbog poznatih stvari... hm... da ne duljim).
Nego, ova tema se kod mene aktualizirala jer je akter jučerašnjeg posta mlađi od mene 5-6 godina. Međutim, život je kratak, jednom se živi, treba živjeti sada i tu... i ostale mudre izreke... ću poslušati i ne razmišljati o tome... kvragu.... kak bude išlo, bude išlo... ma godine nisu važne... važna je osobnost... međutim, ipak imponira ;)

P.S. Tijekom pisanja ovog posta stigao mi mail od prijateljice koja se hvali da je jučer upoznala zanimljivog dečka, mlađeg 5-6 godina... :) :) jel' to mene netko odozgo zeza ili što????

<< Arhiva >>