SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 17.11.2007., subota

padat će kiša...

hehe....ewo jučer ja i Karmen naravno zalomile...
ma bilo je super... I da, probudimo se ujutro i pada snjega :)
Ma super, uglavnom blagdani su blizu, rođendan je blizu....
a i PARE su blizu :)))) ...

o drugom ni necu pricat....

Evo jucer nasa skola imala tekmu protiv zameta..
A izgubili smo 8:2 ...sramim se...
Svaka dala Butorcu, Tomiu, Tomici, Senotu, Elviru, Mariu....
Ma dečki trudili ste se ali mogli ste i bolje. Jebiga ipak ste igrali
koda imate dvije ljeve.

A trebalui ste snimit glupace iz moje skole...
Ja i par cura naravno isle s deckima... kad vidis rulja za nama..
i one onako "pozvane" sve uhvatile za zamet, reko nemoze!...
al ipak...i naravno, nemorate mi vjerovat, ali one su doslovno sjele
na tribine, narucile si kavu NA BINE i piju one tako...jedna se dere
"Berni daj broj...." druga skine grudnjak i mase po binama s njim...

Meni svarno nije bilo dobro tamo... Ali da bi tekma zavrsila, a one i dalje
sjede tamo, pitam "zašto"? A one meni "Pa mi smo naru cile pizzu!".
Ja sam se bez komentara pokupila ca. Ajme mene je sram doslovno.

I tako dođem u grad i pravac na Vežicu...
I odtuda je počeo moj petak....malo na kavu,
pa kod meka pa cugat...

I jos jedna vijest, idem pirsat nosić .. u ponedjeljak :)))
da,da...

Nis, gibam sad, uzivajte mi svi i puno komajte.
zelim puno para svimaaaaaaa :)



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.