SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 11.05.2007., petak

Bit će moj, bit će moj, bit će moooj....

smijehEwo me ljudi nakon duuuuuuuge pauze. njamiwave
Da navedem par razloga: bila sam u bolnici, nije mi se dalo tipkat,
nisam imala vremena i imala sam pametnijeg posla. smokin
Uglawnom nije bitno, sad sam tu. smijeh
Eto bila sam u bolnici vadit krajnike. Užas!namcorSvi koji niste vadili krajnike
nemojte ni pomišljat na to. Užasno boli,plakala samnono(nije smješno!)
Al sam se brzo oporavilapartyEto kod mene ima svasta novog, ali nista
vazno,neda mi se pisat...rolleyes
Ispricavam se ali stvarno mi se neeeeeeeda...zijev
Eto jucer ja I Vanesa vamo-tamo po gradu i kao i uvijek umiremo od
smijeharoflisli smo ulicom i onak hodali ko' debili i crkavali od smijeharofl..
10ipo navecer a ja i ona umiremo od smijeha,ljudi izašli van na prozore
i gledajuthumbupA onda smo se malo stisali. A kasnije smo isli nazad i vozili smo se
na baji, prvo sam pala s nje i cjela baja me poklopila.rolleyes Hahasmijeh... a slusajte
ovo. Ženska se DOSLOVNO upišala,roflhaha, ona je sva bila mokra, Isuse.dead
Ewo ovim putem čestitam ročkas Matku, Niki, Martini.
MATKO, NIKA I MARTINA SRETAN
VAM ROĐENDAN
thumbupwavekisspartycerek
Matku nisam bila na ročkasu jer je padala kiša pa mi se nije dalo...
Nika i Martina su slavile zajedno ročkas na Pećinama na duji, bilo
je zakon thumbupparty....
I Karmen želim ti da što prije izađeš iz kazne...wave
Sutra su MAJKE i ja idem, i danas su Prljavci a ti neideš...namcorparty

Eto to bi bilo sve od mene u ovom postuthumbupNadam se da ste zadovoljni.dead
Uživajte mi svi i ćitajte me i ostavite puuuuuuuuuuno komentara!
puseko.kissPozdraw mojoj ekipici !wavewavewavewavewave
MILE KITIĆ JE ZAAAAAKON!cerek


Barcode Brothers - Flute

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.