SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 14.03.2007., srijeda

...is good to be back =)...

ewo novog posta....bijaše svega ovih dana... rolleyes
Oke, ewo ovako... Ajmo počet od vikenda. U petak sam
bila na rodendanu nekom liku,smijehna pećinama,nemam pojma kak se
zove, pa...rolleyesSRETAN MU ROĐENDAN ...
Bilo je strava.. he jadan lik je mrtav završio.partyAl razočarala
sam se zbog nečeg..namcorA glasine...rolleyesNea veze...
Uglavnom rođendan je dobro prošao.coolBilo je cuge,
dobri ljudi, zajebancija, i tako...roflyesHehe,bio je jedan dečko.thumbup
I ja i ona ludara Karmen smo se kladile dali ću ja prije nje
zabrijat s njim ili ne.deadUff, al je spušila... haha...roflI morala
je pojest list, fino ga je slasno progutala.thumbupNeka, sad
zna da se samnom ne zajebava...yes
U subotu sam bila opet nekim dečkima na rođendanu,
također na pećinama...nutHe, bilo je zakon...malo su me
zajebavali jer su svi bili stariji oko 18god. winkAl nema veze,
kasnije poslje rođendana sam svratila do arke...partythumbup
Nedjelja - uff, probudila sam se oko 10 pa opet išla spavat,
i od 13h do 21h sam učila biologiju,bang15 lekcija sam morala
naučit.... Dobila sam 3... sjajno ! hehe...thumbup
...sutra je četvrtak i nema škole... idemo u kino!
Živjela ta jadna natjecanja iz zemljopisa!...winksmijeh
Eto... za vikend...opet idem jednoj curi na rođendanthumbup
Pa stoga.. IVA SRETAN TI ROĐENDAN
U subotu ...nemam pojma gdje sam...
I tako...eto to je to...


Aaa.. super je stvar... baš za briju .. smijehthumbup

malo slikica... :
Image Hosted by ImageShack.us
Ok..neće ti pobjeć..ima za svih..
..ma rođendan mu je...atoga, živeli!
party

Image Hosted by ImageShack.us
ewo tu smo mi....svi...
Vanesa, Karmen, ja i Laura...
..Možda je još netko ispod nas...bo...
thumbuprofl

Image Hosted by ImageShack.us
ewo nas..Karmen i ja..deadcerek

Image Hosted by ImageShack.us
Vanesa, Karmen, ja i LOrena..thumbupwave

Image Hosted by ImageShack.us
ja....ivan....lorena...filipa......kužiš ono fakat...smijeh

Image Hosted by ImageShack.us
Laura.. roflthumbup

Eto pozzdraw svima.... pussa wejka svima...wavekissmah
A najveća mojoj ljubavi kiss cerek

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.