SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 08.02.2007., četvrtak

I onda smo mi neodgojeni...

"Vi ste najgori razred u školi", "Vi ste neodgojeni",
"necćete vi daleko s ovakvim ponašanjem"... Eto tako većina
dana zapoćinje u školi, naravno mi smo najniža skupina
neandertalaca u pubertetu koja nezna šta je to bonton...namcor
A naši profesori sveci koji su brižni i mi ih psihički i fizički
zlostavljamoyes.
Npr. U našoj školi su profesori teški alkoholičari ili psihički
poremećene osobe s ogromnim kompleksima.lud
Usred sata profesor iz "nije bitno kojeg predmeta" poćne
bacat stvari po razredu i govori "Ja vas više ne mogu trpit,
to vaše psovanje...sve vas treba tužit,vi nas jadne
profesore..jao,trebam zapalit jednu"...nono I onda tako, fino izađe
usred sata zapalit van.smokin Ili profesorica koja -tu i tamo- dolazi
pijana na satparty i "potajno" skriva bočicu rakije u torbici, ona
kasni na sat 10 minuta, a mi uđemo cirka 30 sekundi
iza nje u razred i ona nam zapiše neopravdane i onak
se usput izdere na nas...madludili pak profesor koji pipara šta
stigne i gdje god stigne..burninmad Dali normalno zvuči rečenica
"Ako uđeš s tom lizaljkom u razred zabit ću ti je iza.." no...
E to je meni rekla jedna profesorica prije nego što sam ušla
u razred (bez lizaljke)dead... Kako bilo, možda mi nismo oličje
dobrote ali oni nisu sigurno normalne osobe osvještene
pravilima bontona!cool I nakon svega oni se usuđuju israt
po nama na Satu Razrednog Odijela zbog našeg
ponašanjablabla...a naravno nitko nema muda da im se suprostavi.
Naprimjer nama je razrednica zabranila da se družimo s curama
iz 8b razreda...zašto?!eek - Jer one sve puše!!! Pa puši i više od
pola Hrvatske pa nikom ništa!namcorrolleyes..A jedna je profa izjavila da
"onaj tko di daje da žvaćeš žvakaču pod satom, taj ti nije
prijatelj..."rofl...strava!
I tako svaki dan...noE da nemam mp3 pod satom mislim
da bi se potukla s profesorima.smijeh

OBAVEZNO GLEDATI SPOT =) !!!
STVAR JE ODLIĆNA A SPOT MALO...HM.. :)




INAĆE TRAJE 6 MINUTA =)
EVO MALO SLIKICA OD ŠKOLE :
Image Hosted by ImageShack.us
šKOLA ODOzADA... SMETLIŠTE...
Image Hosted by ImageShack.us
PREDNJI DIO ŠKOLE...



Eto toliko o mojoj školi u ovom postu...
Za par dana stavit ću vam slike razreda i škole, ekipice i
tak.... :)
wejiki pozdraf moioj ekipici, jednoj zakon curi Mateji
koja sluša LP, Niki, Vanesi, svima....
i naravno LEGENDAMA iz Omišlja :)
ae gibam ja sada :).... pišite...


pooosa wejka svimaaaaaaaaa :)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.