SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 31.01.2007., srijeda

weeeeee! ewo mene i mog nouog posta :)

Ljudi moi...efo i mene s novim postom!!!....napokon, nikako da
skupim vremena napisat post, bilo je svega ovih dana.thumbup.....
Eto uglavnom sada je sve super i u subotu idem na Škorota :) yes...
jeva ceham :) ...Eto imam jednu vaznu odluku u svom zivotu...
VISE NE PIJEM! smijehUOPCE! Nakon sto sam dospjela na ispumpavanje
i 3 sata infuzije...namcormrzim alkohol! ...Sjebano je to.. Jednostavno
sam bila razvaljena i hitna je dosla po mene...dead Ma uzas!

Ljubav....decki...prekinula sam s deckom, i sad mi je bednono...bang
ma jasno....cerekal sam sretno zaljubljena :) cerek

Škola.....ma daaaai !nut...nije to za mene.....ja odustajem..
škola mi je nešt kao "dodes,prisilno odradis i odes"...ma
EBES TO....bang

Ewo ovim putem pozdrafljam Karmen, Filipu, Ivku, Vale, Niku,
Vanesu, Pile, Paolu, drugu Vanesu sa 2 s, Lucu, Martinu, Ivonu,
Mladena, Saru.... mahwavemahwave
....ma svih!...I budite mi svi ljepi, zdravi i pametnji!!!

ewo i slikice za kraj:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ewo nas u svlacionici:
paola,lorena,ja,sara i vale :) rofl
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
eo, tu san ja na informatici :) thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ovdje se ja pokusavam slikat u skolskom wc-u :) wink
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovdje su moje dvije naj frijendice
Iva i VAle :) kiss

E moi ljudi ewo obecajem pisat cu malo vise postova!
usa swima!!! i wejki pozzzdraff mah kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.