SREĆA JE JEDINI UDARAC KOJI ME JE PROMAŠIO...

Objavljeno: 22.11.2006., srijeda

MOJI FRENDOVI..

Imam puno frendova i odlučila sam ih malo opisivat i hvalit. Ne znam
od kud da krenem... Najbolje od početka. NIVES:ona je zakon, jednostavno
zakon! Zna se zabavljat, zezat, ja nju zezam, stalno se družimo i mogu
reć da me puno puta zajebala i da joj ne vjerujmi neću..al je ok cura..
MLADEN: On mi je super, volim ga ko frenda jaaaako,jako!!!mogu ga pitat za pomoć
i povjerit mu se kad kod zatrebam, ko brat mi je..nebi ga mjnjala za nikoga!!!!
IVA: Ifka, hh tako ju ja zovem.Ona je zaljubljena u Bila Kaulitza iz Tokio Hotela
i jednostavno ga obožava!(iako ja mrzim tokio hotel) Ona mi je isto super i ful
je zabavna! . U školi sam se dosta družila s njom i mislim da je fakat zakon.
MAJA: Živi četiri 4-5 ulica ispred mene, viđamo se i družimo, zabavna, super
frendica, zaljubljiva ko ja... Zakon je! LANA: Ona je super. Zabavna je i luda,
ponekad malo živčana, al nema veze... Volim ju kao i sve druge! Pusa... ARNY:
On je zabava i pol! Fakat zna zezat ljude i s njim nikad nije dosadno! Pusa...
ACO: On je super. Zabavan je i sladak, zna nasmijat cijelio društvo, a poznata
je i ona njegova: 'Date mi 5? A 4?' .Zakon! OGY: On je super! S njim isto nije
nikad dosadno i zna se zabavljat. Pravi zavodnik
...Dečko od Lane... Pusa... DADO: Super dečko, ponekad me zeza, al mu
uvijek oprostim jer mi je frend, zna se zezat, zabavljat i super je! LUCE: Ona
isto ko i Iva obožava Tokio Hotel, al ne Bila neg Toma. Svi dečki ih zezaju, al
meni su oni skroz ok, nemam ništ protiv njih. Aj pusa... MIKA: Zavodnik i pol!
Mogu sa sigurnošću reč da je pol škole zaljubljeno u njega il da bar misli da
je zgodan! Isto ko i za Acota. Zabavan je i super i ja mislim da je zgodan... Pusa
SARA: ..AJME CURA JE ZAAAAKON!!! volim ju ko frendicu ajmee..mogu joj se
povjeriti i stwarno mi je super :)) pusa i pozzdraw :) ..ewo ovo su oni glawni
frendowi ali ima ih još puuuuno..... Pozzz...Ako nekog nisam nabrojala neka se
ne ljuti..ali prstiči mi stvarno pucaju .. Čujemo se sutra! Pusa i pozdrav!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.