mocvara

nedjelja, 25.03.2012.

... H E L P cerek


trazim nekoga tko zna, umije i moze ili me uputi na istoga, a da nije skup, za:

- napraviti novu WEB STRANICU, JEDNOSTAVNU, neku od onih besplatnih
CMS APLIKACIJA, bez potrebe znanja nekog programskog jezika HTML
ILI PHP-A, u svrhu da samostralno mogu uredivati text i stavljati-mjenajti slike,
dakle uredivati kao BLOG.

- KOJI je najbolji, od trenutno tri najkorištenija besplatna CMS-a na svijetu:
WordPress, Joomla i (Drupal-compliciran). Ne sa stajalista nekoga tko
razvija web stranicu nego autora, ilitiga JA, koji zeli samo unositi sadržaj.

- perporuciti kakv jeftin HOSTING, za moje, (mislim male) potrebe,
sada sam na SHOPCENTAR.HR i placam godisnje 340 KN, za 50 mb,
jerbo su mi rekli da ima jeftinijih

- sto se desava sa postojecom domenom alteaapartmani.com, mogu li
ju zadrzati ?

- baza mojih potreba je vidljiva na vec postojecj web stranici, sto ne znaci da
se vidici ne mogu i povecati ?

- KAKO se prijaviti na trazilice ?

- trebam li vise prostora zakupiti, kazu bar 250 mb i zasto ?

- broj domena - navodno da treba zastiti brend i otkupiti sve ?

- bandwidth ? ? ?

- MAIL nisam ni znala da imam preko njih ili je bolje ne vezati ga ?

- da treba PAZITI koje CMS aplikacije su ponuđene zajedno sa hostingom i
koje skripte podržava server, jer ako je stranica rađena koristeći .Net onda
treba Microsoft server a ne Unix server.

- BANER, mogucnost

- da sada postoje lakši i bolji načini nadogradnje od postavljanja datoteka na
server putem FTP-a!



- i jos svastanesto cerek


- 12:41 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.