nedjelja, 03.09.2006.

-Neću! Neću! Ne treba mi slon u boi.Boa je vrlo opasna,a slon je glomazan.Kod mene je doma tijesno.

Meni treba ovca. Nacrtaj mi ovcu.


Neku večer su me probudili strašni uzvici i galama. Dva glasa kako se svađaju.
Bili su se smjestili...hm, to je ako se ne varam neko pretprošlo vrijeme sa svršenim glagolom koji nije svršen al skoro... nešto..heh, skrenula sam s teme.
Gdje sam stala... DA! Bili su se smjestili tik (ahaha, koja kul riječ...tik! tik! tik!) iznad moje glave, tj. pobliže da objasnim bile su na mojoj glavi... ne, ne... ako ste pomislili na one uber kul glumce iz "Draga,smanjio sam djecu", varate se!
To... ah, kako li samo zanimljiva i realna priča :)
da... to su bile moje šiške, tj. ono što ja volim zvat "svojim šiškama"
Tako da sam cijeli slijedeći dan hodala sa razdvojenim šiškama.
Posvađale su se i nisu se htjele pomirit. (ova riječ me podsjetila na pomfrit pa sam odlučila i to zabilježit).
Glupače! Te... šiške!
No, sad je sve okej s njima,
ako se netko zapitao...
aaa....sa mnom je isto sve okej:)

nije mi jasno zašto netko želi kupiti vestu s kapuljačom, al da nije vesta, niti jakna, nego nešto za između... mislim na jesen-zimu. uf... to je bio poguban dan, kako za mene,mog brata, naše mozgiće i živce (i ovo malo što ih još imamo) i noge, bar moje.
Kraljica majka je imala dan filozofije i nepotrebnih pitanja...
to ona tako jednom u godini.
kupila sam si veeeliki krevet
sutra ga slažem
i spavam na njemu od sutra!!
to jest već danas:)
samo što sam afkorz našla "veri spešl" krevet, sa još "spešlijastičnim" madracem...
kojeg moram čekat 45 dana!!!
ah... murphy is back!!!
al ne u svemu...

ja sretna:)


Image Hosted by ImageShack.us

playing:::Louis Armstrong-All Of Me:::

- 01:31 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>