srijeda, 19.07.2006.

svijet ima zube i može vas njima ugristi kad god poželi.

Jeste li se ikada pitali zašto ste baš izabrali tu školu, taj faks, to društvo...
Završili faks i shvatili da to nije ono čime se želite baviti cijeli život, a sada je jednostavno prekasno.

Da li vas muči to što znate puno o svakakvim stvarima, o muzici, knjigama, filmu, ali vam to ni na jedan način u životu nije pomoglo?

Možda zato što život nije pjesma, puna svojih nota i ritma kojim rasplešete cijelu dušu i tijelo i ne možete stat, i ne kvari se, možda zato što život nije film, nije traka u kojoj sve ide i ne zastajkuje, možda zato što život nije knjiga jer ne možeš reći "aha, sad mi se ovo više neda,okrećem novi list". Mislim, možemo to reći, ali zar to ne čini tu stvar nedovršenom, neispisanim listom papira. Kad tad će se vjetar okrenut i vratit nas u prošlost na nedovršeno i neispisano...kad tad, sooner or later:) znamo to.

There's no time to lose, I heard her say
Catch your dreams before they slip away
Dying all the time
Lose your dreams
And you will lose your mind.
Ain't life unkind?


Jeste li se ikada u nekome razočarali,
a ljuti vas činjenica da vas ta osoba razočarava iz dana u dan sve više i više?
Mislila sam da je nemoguće, jer kad se jednom u nekome razočaraš, to je to... ALI NE!!!
Netko vas može razočarat u toliko pogleda na život, osjećaje, druge ljude...
još uvijek ne vjerujem..ali moguće je..
itekako... moguće.

Zato ja završavam ovaj post,
okrećem novi list,
jer završila sam s nekim ljudima i stvarima. Pa makar vjetar puhao...briga me.
ja krenuh dalje, samo nikako uhvatit vremena za dovršit tu neispisanu stranicu i okrenut list.
Sad jesam...

Image Hosted by ImageShack.us

jednu godinu sam s vama :)

playing:::The Rolling Stones - Ruby Tuesday:::

- 08:31 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>