ponedjeljak, 03.07.2006.

"U osvit je pijesak boje meda. Bio sam sretan i zbog te medene boje. Zašto bih ja onda patio..."

I znam da nisam smjela šutjeti i znam da sam trebala sve reći kad je bilo vrijeme za "reći-ću-ti-sve-pa- makar...". I sada mi je jako teško i bit će mi teško još jako dugo. Ali sama sam si kriva. Ja više nisam ja. Promijenila sam se. I sama sam si kriva i jadna sam. Nekad se gadim sama sebi zbog toga. I treba vremena. Jebemti vrijeme. Da ga bar nema. Da je bar sve jedno veliko ništavilo sa bijelom podlogom i da stvari koje ne želim vidjeti ni osjetiti jednostavno mogu izbrisati pomoću posebnih moći, pomoću svojih misli. Aha, ti si mi dosadio, okej... PAF!! nema te... aha, prijemni... FUJ... PAF!! nema ni tebe. Treba izmisliti tablete protiv osjećaja... npr. ako nešto ne želimo osjećat, popijemo tu tabletu i poseremo sve ono što ne želimo u sebi više. To bi bilo kul. Šteta što nisam raspoložena za studiranje, kemije ili nečeg takvog, što naginje nekoj tako "znanstvenijoj" strani, jel...
Želiš na primjer zaboravit nećiji smjeh.. popiješ tabletu *guc guc* i slijedeće što vidiš (next thing you know:) na weceu si i posereš taj smijeh, pustiš vodu i više nikada ga se ne sjetiš. Ili npr. isto tako s nekom pjesmom, koju si prije volio zbog nekog super uber kul razloga, postane jadna i hop, tableta, take a pu-pu i gotovo. Kakva pjesma, nema nikakve pjesme. To bi bilo kul.. ja se nadam da će to izmislit a ako im treba pokusni kunić, (u ovom slučaju kunićica) mogu računat na mene.

One pill makes you larger
And one pill makes you small
And the ones that mother gives you
Don't do anything at all
Go ask Alice
When she's ten feet tall



što bi vi htjeli posrat, pokakat ili tako nešto? baš me zanima!
I da li mislite da će tih tableta biti u nekoj skoroj budućnosti, nas neinteligentnih drugorazrednih bića?
Mali zeleni to 100% već imaju..kak je njima super.. I mali princ 100% zna od kog može nabavit te tablete ali mudro šuti. Ah, on je kul... tak je kul na tom svom planetu, sa svojim frendom cvijetom i tri vulkana. A sto posto se kljuka stalno tim tabletama (ne vjerujte mi na riječ, samo činjenica i to moja.)..al opet... on je kul. Mali prinče ako ćeš ikad ovo čitat pozdravila te mala alisa iz zemlje čudesa..da, da... ona s gljivama.

Image Hosted by ImageShack.us

playing: :::six pack - ovde je kraj:::

- 02:18 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>