body ..Don't turn away..Don't try to hide..Don't close your eyes..Don't turn out the light.. - ..ono što te ne ubije..to te ojača.. - Blog.hr body

..Don't turn away..Don't try to hide..Don't close your eyes..Don't turn out the light..

hello..

nemogu nikako napisat post..
jbmu..cry
već sam deset puta nešto napisala i opet to pobrisala..=(
neznam što mi je..
nekako sam u k..
al nekako se osjećam drukčije..nego inače..
slabo..
bez energije..
kao da padam..aaaaa
hh..
al sam luda ko i uvijek..
xD..
al ima to nešto u meni..
što me drži..
a to je...
my friends..xD
thnx ljudi..
stvarno vas volim..
uz vas se uvijek osjećam nekako POSEBNO..
hmm..xD
hh..
uvijek ste tu uz mene..
i zato vam neizmjerno HVALA..
puno vas ljubim..
i rado se s vama ludiram..
danas neznam što da pišem..

moja namaria..brzo mi ozdravi..=)

pozz svima..

p.s.-ostavljajte mi više komentara..=)))

07.02.2008. | 16:01 | | 32 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

..Ime: Antonia..
god: 14..
(15.11.)
..nadimci: tonka, tonchica, richica, richpe, rich...i bla bla bla
my hobi: odbojka, skijanje, glupiranje itd.

..volim: sve i svašta
ne volim: sve ostalo

..slušam: sve (osim roditelja)pjeva

bojim se: da će mi nebo past na glavuzubo

..ne podnosim: ljude koji misle da se cijeli svijet vrti oko njih...





¤..izreke i misli..¤

Image Hosted by ImageShack.us


{..¤..ljubav je možda slijepa no svejedno uvijek nađe put..¤..}

Image Hosted by ImageShack.us


× {..srce ima svoje razloge koje pamet ne razumije..}×

Image Hosted by ImageShack.us


..¤ za svijet si ti ništa, ali za nekoga si ti svijet ¤..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×..Ne brini zbog onog što tek treba doći, ako je i loše jednom će proći...×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....¤.....jedini lijek za ljubav jest voljeti još više.....¤.....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

¤..my music..¤









pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/l/d6008c3da3f5b330f433904bfc5d6c80.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com

CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: Ursylla