body ..I always said that I would make mistakes..I'm only human..and that's my saving grace..I fall as hard as I try..So don't be blinded.. - ..ono što te ne ubije..to te ojača.. - Blog.hr body

..I always said that I would make mistakes..I'm only human..and that's my saving grace..I fall as hard as I try..So don't be blinded..

mah helloo..people..

ovaj tjedan ništa posebno..samo hrpa ispitivanja i kontrolnih..no
no već sam se navikla na mučenje..tako da me boli trepavica za to..heh

ugl..mislim da profesori stvarno znaju nekad bit tlaka..tj znam, a ne mislim..i znaju bit previše DOBRI prema svojim MILJENICIMA..to se vidi najviše ove zadnje tjedne..i ja sam to dobro VIDJELA i poludila.burninmad.naravno..al ne želim se više oko toga brinut..dobit ću ono što zaslužujem..u očima profesora..a ako mislim da zaslužujem VIŠE, tek ću se na kraju godine požalit..burninmad

Image Hosted by ImageShack.us


muffinica..ljubav moja..našla mi je narukvicu..ueeee yes

jučer..smo bili na klizanju: dea, ja, šuki, barbi, kate, ana, luka i toni..bilo je predobro..osim što sam se grudala s lukom i tonijem i dobila snijega u lice..smijehsmijehsmijehhahahha..al sve je na kraju bilo ok..i jedva čekam da se ponovi (klizanje, a ne grudanje)..

Image Hosted by ImageShack.us


e, a pazite sad ovo..
danas dea i ja poslije mise išle se prošetat po gradu..
i išle mi u mek..ovo ono..
i otišle mi do garaže..i odlučile mi otić do -4 kata pješaćeći i pričajući..
i slušajući muziku..a vratit se gore s liftom..
i pričam ja..kako sam gledala film : BEZ IZLAZA..kako čovjek ostane zatočen u garaži..i kako ga ganja auto..full stravično..i bla bla bla..
i došle mi do -4..
došle do lifta..kad ono..LIFT NE RADI..
ja gledam..koji je ovo sad k..
i odlučile se mi vratiti istim putem..kao da se ništa nije dogodilo..
i na prizemlju, krenule po onim uskim stepenicama gore..(umjesto lifta)
i dođemo mi do vrata izlaznih..kad ono NE OTVARAJU SE!! tako smo se pogledale..zalivenzalivenzaliven
i vratimo se mi opet na isto mjesto..i IZAĐEMO KONAČNO IZ GARAŽE!,
i krenemo po stepenicama izvan garaže.. i odemo doma..hahhaha

to se može samo nama dogodit..
o božeeee..smijehsmijehsmijeh

Image Hosted by ImageShack.us


ispričavam se svima..što vas ne komentiram..al nešto nemogu neznam zašto..obećavam da ću vam to nadoknadit..i da ću čim budem mogla komentirat..yes

kiss velika svimaaa.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

vaša ToNkA...

16.12.2007. | 19:42 | | 28 | Komentiraj | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O meni...

..Ime: Antonia..
god: 14..
(15.11.)
..nadimci: tonka, tonchica, richica, richpe, rich...i bla bla bla
my hobi: odbojka, skijanje, glupiranje itd.

..volim: sve i svašta
ne volim: sve ostalo

..slušam: sve (osim roditelja)pjeva

bojim se: da će mi nebo past na glavuzubo

..ne podnosim: ljude koji misle da se cijeli svijet vrti oko njih...





¤..izreke i misli..¤

Image Hosted by ImageShack.us


{..¤..ljubav je možda slijepa no svejedno uvijek nađe put..¤..}

Image Hosted by ImageShack.us


× {..srce ima svoje razloge koje pamet ne razumije..}×

Image Hosted by ImageShack.us


..¤ za svijet si ti ništa, ali za nekoga si ti svijet ¤..

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

×..Ne brini zbog onog što tek treba doći, ako je i loše jednom će proći...×

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

.....¤.....jedini lijek za ljubav jest voljeti još više.....¤.....

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

¤..my music..¤









pluginspage='http://www.microsoft.com/windows/mediaplayer/en/download/' ShowTracker='0' ShowControls='1'
ShowStatusBar='0' width='200' height='160' EnableContextMenu='0' src='http://www.wiredseek.com/videos/2/l/d6008c3da3f5b330f433904bfc5d6c80.asx'>

Music Video Codes by VideoCure.com

CREDITS

dizajn : patka dizajn
picture: Ursylla