ribolov, ribe i ribolovci - smrt za riblji fond

petak, 22.08.2008.

Švedska - treći dan

TREĆI DAN

Treći je ujutro opet izašao pred nas zbunjen i objasnio da posvuda oko kuće ima odrezanih glava štuke, repova i kostiju. Pošto mi ne skupljamo filete, znamo da Viktor i Jakob i dalje rade svoju nečasnu rabotu. Inače još prethodni dan rekao sam da ću radije izgubiti dva sata ribolova da bi štuku operirao i izvadio joj udice da bih je neozlijeđenu vratio u more, nego da njima dam ribu. Princip je princip. Jer švedska štuka je prekrasna riba. Ne daje mjesta sumnji da li je udarila na varalicu ili nije, ugriz je jak i krvoločan, varalicu guta skoro skroz tako da joj iz gubice uglavnom viri sajla ili sam vrh voblera, udice se vade na način da se prva trokuka vadi odozgora a druga odozdola, kroz škrge. Jači je borac nego naše štuke. Lukave su. Prilikom kvačenja zalete se sa 30 m udaljenosti pod pramac čamca, a kada ih štap ("Top Score") premjesti iz opasne zone opet pokušavaju pobjeći pod pramac ili motor.

Image Hosted by ImageShack.us

Pokušaj bijega štuketine pod pramac, čime štap dolazi u kritičnu fazu pucanja. Ovaj ima cijenu od 395 eura, pa ne puca baš tako lako. Rađen je specijalno za mene, ujedno s mojim štapom na svijetu postoje još 2 takva!

Bijegovi su divlji i brzi, izvlače i 20-ak metara upredenice. Hoće ugristi ako ne paziš. Zubi ne popuštaju stisak sa varalice tako da je puknuo i pokoji zub. A kojekakve opruge za sprečavanje zatvaranja ralja tu ne pali, jedva sam stigao izvući prste, a kugle na kraju opruge su zvecnule kada je «mala» sklopila «zubiće».

Image Hosted by ImageShack.us
Jurgen, njemački Terminator.

Taj dan sam bio sa Jurgenom u čamcu. Tip upravlja čamcem kao Terminator i to je velika prednost. Taj dan smo nas dvojica sigurno pretražili ohoho terena, sistematski bacajući varalice na 2 metra udaljenosti jedna od druge. Gledam ga kako radi. Nosi dva štapa, jedan je obični sa Twin Power-om, a drugi je Jerk štap sa bacačkim multiplikatorom. Na prvom štapu je «Monarch Vida» a na drugom «Strike Pro» jerk. Taj dan sam osim štuka ulovio i jednu iglicu, ali one mi nisu bile zanimljive. Štuke su zanimljive. Dan 07.06.2005.g. mogu pamtiti kao dan kojim sam prekoračio svoj rekord što se tiče 2 metrašice od prethodnog dana. Ulovio sam jednu štuku od 106 cm, jednu od 105 cm i jednu od točno 100 cm! I još 11 štuka od 80 – 99 cm, "onih malih". Za neupućene, "male" tih dužina osciliraju težinom od 5 do 8-9 kilograma.

OD JEDNOG DETALJA SAM SE NAJEŽIO. ŠTUKA OD 105 CM IMALA JE NA BOKU OZLJEDE OD ZUBA, POKAZAO SAM JURGENU NA ŠTO JE ON MRTAV-'LADAN REKAO "DA JU JE NAPALA VELIKA ŠTUKA"! JEBOTE, PA KOLIKA JE TEK ONDA TA VELIKA ŠTUKA!?!

Treći je imao 7-8 štuka, najveća je imala 97 cm, poludio je, još nijednu štuku od metar nije ulovio. Ulovio je i 3-4 iglice. Rusi su opet ulovili jednu štuku, srećom daleko ispod metra. Jurgen je imao 10-ak komada, od kojih je jedna premašila metar dužine, imala je 103 cm! Dok je imao oko 10-ak štuka isto, jedna je imala točno 100 cm, te je brojimo u metrašice!

Image Hosted by ImageShack.us

Jedan od mojih ulova života, štuketina duža od metra!!!

No Dok je u jednoj jako plitkoj velikoj uvali uhvatio na silikonskog Slotter Shada sa gliterima od 12 cm kalifornijsku pastrvu dužine 62 cm i težine oko 3,5 kg! Nakon foto seanse navečer je „puštena“ na gradele zajedno sa jednom štukom.

Image Hosted by ImageShack.us

Ovako izgleda skupocjeni jaki štap pod teretom štuke!!!

Znači, taj dan digli smo 5 štuka preko metra dužine. Dao sam dečkima uputu da ako netko uhvati štuku od 120 cm dužine sa Blue Foxom 6-icom u raljama, da mi vrate Blue Foxa…pravim si nove sajle redovito i mijenjam ih nakon svake veće štuke, tako da nemam problema sa pregrizanjem ili odmatanjem sajle kao neki (Dok). Jedino što je bilo gadno za pogledati je jedna Roscoe kopča koju je raljama zdrobila jedna od mojih metrašica.

Image Hosted by ImageShack.us


Dok smo se vraćali u pravcu kuće, desila se nezgoda. Jedno od dva vesla je zbog jačeg udara vala poskočio na boku čamcu i u slobodnom padu lopaticom udario u Jurgenov štap „Sportex“ i slomio ga. Tužno. Do sada su već dva štapa slomljena, a nijednog nije riba slomila.
Image Hosted by ImageShack.us

Dok smo se vraćali kući, poskakivanje čamca na valovima izazvalo je lom Jurgenovog štapa. Polarizacijske naočale omogućavaju ribolovcu da vidi djelomično kroz vodu.

Smrad oko kuće se povećao kao i broj štučjih glava koje su sredili Viktor i Jakob, a oko ponoći vijao sam lisicu da pobjegne iz dvorišta. Naš dogovor (tj. dogovor između Trećeg, Doka, Jurgena i mene ) je taj da ukoliko Viktoru i Jakobu svijest ne proradi da mi sami za njima počistimo ostatke poklanih štuka jer bi bio red da kuću vratimo vlasniku u stanju kakvu smo je zatekli. Ruski teroristi. Šupci.

- 18:23 - Komentari (10) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 11.08.2008.

Nastavaaak

Dan 06.06.2005. pamtit ću kao dan kada nisam uhvatio svoju prvu štuku metrašicu u životu…VEĆ KAO DAN KADA SAM PRVI PUT U ŽIVOTU UHVATIO DVIJE ŠTUKE PREKO METRA DUŽINE U JEDNOM DANU! Prva je bila inače druga štuka po veličini na «kaznenoj ekspediciji» - bila je dugačka točno 110 cm i ulovljena je na Strike Pro vobler. Druga je bila dužine 105 cm i ulovljena je na isti taj vobler ili čak na Salma Slidera, nisam siguran. Onih malih sam ulovio oko 15 komada, sa napomenom da štuke od oko 2-2,5 kg uopće nismo ni brojali. Taj dan sam po svojim bilješkama imao i jednu od 95 cm, jednu od 93 cm, 90 cm, 88 cm…sitne štuke, ozbiljno. Dvije sam ulovio i na dva Monarcha, modele Vida i Dok, u RH i YH dekoru. Treći je ulovio isto od 10 - 15 komada od 80-99 cm. Metrašicu opet nije. Jurgen je podigao oko 15 komada, nijedna nije prešla metar. On kaže da ih je podosta ulovio na «Monarch Vidu» i da će ta varalica ući u njegov popis od 5 varalica za ribolov štuke. Rusi su uhvatili opet samo jednu – totalni antitalenti. Objašnjavali smo im gdje da bacaju varalice, kako da ih vode, na što trebaju obratiti pažnju kod vjetra, sunca i sjenke…nije ih zanimalo. Na kraju sam rezimirao: pa zašto da im pomažem da nalaze štuku i da je bez milosti kolju?

Image Hosted by ImageShack.us

Moja prva štuka preko metar dužine!!!

Taj dan se puno puta zaorilo površinom «Do you wanna fakka-fakka…with me? Do you wanna fakka-fakka?». Taj dan je i za Doka ispao malo tužan. Rusi su mu slomili Top Scorea, vitlali su 55-gramcem sa 90-gramskim Salmo Slider Sinkingom, slomili štap i vratili ostatke Doku uz riječi: «Ne valja štap». Nisu mu rekli ni oprosti, ni koliko dođe novi ni da li treba da ti kupimo drugi. 350 E očigledno za njih nije neka vrijednost. Tužno. Tu večer dok smo prebacivali fotke u laptop tužno su gledali kolike smo filete žive vratili nazad u more, nakon čega su se valjda od tuge napili kao majke. Ili zbog slomljenog prekrasnog štapa na čijem sam blanku našao na mjestu pukotine trag udarca nekoga drugoga predmeta…moguće Salmo Slidera? Da Viktor nije poturio Top Score da spasi glavu od udarca Salma? A tu večer nešto nam je gadno smrdilo oko kuće, a čizme Trećega bile su sanirane tako da je sumnja na iste otpala.

Image Hosted by ImageShack.us

Jozo, švedska sol.

- 14:47 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • TO SAM JA - SMRT ZA RIBLJI FOND:-). RIBOLOV, RIBE, RIBOLOVNE TEHNIKE, VARALICE I SVE DRUGO ŠTO SE TIČE RIBOLOVA.... RADI SE UGLAVNOM O MOJIM TEKSTOVIMA I PRILOZIMA OBJAVLJIVANIM U RAZNIM RIBIČKIM ČASOPISIMA.



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter

VAŽNO ZA RIBOLOV:

Prijatelji:

Kumpanjerosi!!!