ribolov, ribe i ribolovci - smrt za riblji fond

ponedjeljak, 28.07.2008.

Šveđanke nigdje

Dolaskom do kuće, vidjeli smo Jakobov i Viktorov pribor naslonjen uz kuću i promotrili ga. Dva su štapa, oba teleskopska, jedan za stacionarni ribolov jegulje i jedan koji bi možda mogao poslužiti za ribolov babuške. Role plastične, skoro dječje. Dok se komirao. Varalice su im bile za onakve ribe stvarno neupotrebljive: od Meppsa 0 do kašikica od 5 cm, par voblera, najveći su im bili Salmo Slider Sinking od 90-ak grama. Većina varalica osim Salma izgledale su kao varalice za lov nedoraslih štuka. Kasnije smo i saznali razlog.
Ako im je pribor tu, gdje su oni? Nema veze, lovilo se. Navečer su se pojavili i ušli u kuhinju dok smo mi prebacivali fotografije iz fotoaparata u Dokov laptop, čudili su se ulovima. Oni su imali 5 štuka. Dok je iz prtljažnika BMW-a izvukao rezervni Top Score t.b. 5-55 grama i dao ga Rusu Jakobu, rekavši mu da malo testira kako se ponaša prvoklasni štap i naveo da se njime ne smiju bacati jako teške varalice.
Tamo kasnije Treći je otišao do frižidera, otvorio ga i zbunjeno prišao Doku i meni i rekao: «Oni kolju štuke, zaklali su čak i jednu ispod mjere!». Tada smo shvatili da oni nisu došli u ribolov već u nabavku mesa. Štuke koje su Jurgenu i Trećem prejako progutale varalice i bile jako ozlijeđene, oko 10-ak, Jurgen im je dao, a Viktor i Jakob imali su oko 5 ulovljenih štuka taj dan. Pardon, četiri i po, jedna je bila ispod mjere.
Navečer sam legao i razmišljao: o mojim najdražima i o štukama…i o seatroutu.



DRUGI DAN

Jurgen je nakon doručka otišao u nabavku namirnica, Dok je imao slobodno oko 2 sata dok se on ne vrati, nakon čega su se njih dvojica trebali spojiti u ekipu. Ja sam ujutro dopao u čamac sa Jakobom, na vodilici Top Scorea ponosno se ljuljuškao Jerkbait Pro Strike u žutoj boji sa crnim prugama, Jurgenov poklon meni. Iste boje je dobio i Treći. Dok je dobio Perch boju. Treći je izašao sa Viktorom u čamcu.

Image Hosted by ImageShack.us

Jakob The Bomber, ubojica Slavonaca.

Jakob je upravljao čamcem i to na kakav način! Ljuljao je čamac, padao, 10-ak puta sam se uspio sagnuti da me ne mazne njegovim štapom za jegulje preko nosa. Bojao sam se glavu dignuti, Jakob je bio opasan po život. Njegova smotanost i nekontrolirano, nenamjerno nasilje kulminiralo je u jednom idiličnom zaljevu. Na sjedećke sam poguren blinkao u čamcu kada me je nešto opalilo po spoju vrata i glave kroz debelu kapuljaču jakne sa žičanim pojačanjem. Najvjerojatnije da mi je i kapuljača spasila glavu, jer sam nakratko izgubio svijest i ravnotežu i jedva ostao u čamcu, pred očima mi je bilo crno i sve se ljuljalo, a tada sam čuo Jakobov smijeh. Naime, zamahnuo je svojim «jeguljkašem» a da nije otvorio preklopnik mašinice tako da me s leđa sašio u glavu sa najvećim tonućim modelom Salmo Slidera. Jako smiješno. Udice su probile kapuljaču. Kada mi je uz smijeh skinuo varalicu sa vrata, napisao sam SMS Doku sadržaja: «preživio sam rat, preživio sam prometne nezgode, utapljanje, ali ovoga neću preživjeti, sašio mi je Salma za vrat, vadite me odavde». Kasnije sam čuo da je u trenutku kada je Dok primio poruku iznad njih preletio helikopter (negdje u blizini je bila i vojna baza) pa su nas Dok i Treći i Jurgen tražili jer su mislili da sam helikopterom odvezen u bolnicu!

Image Hosted by ImageShack.us

Jakob i njegov moćni Salmo koji se stalno klati oko moje glave.

I Dok je imao nesreću taj dan…predobro je držao štap pa ga je velika štuka izbacila iz čamca u vodu. Sebe i pribor osim varalice je spasio. Opet je sigurno imao zategnutu kočnicu do jaja. Ali za svoje patnje bio je nagrađen unaprijed – prije katapultiranja ulovio je dvije štuke preko metra. Jedna je bila najveća štuka ulovljena od strane «kaznene ekspedicije» - 112 cm. Druga je imala oko 105 ili 106 cm. Još je ulovio 11 štuka ispod metra dužine, u razmjeru od 80-99 cm. Treći je imao također oko 10-ak velikih štuka do metra dužine, ali magičnih 100 cm nije vidio.
Poslije ručka na vodu smo čamcem otišli Dok i ja. Bolje da me on opiči Salmom u glavu, on je ipak čovjek liječnik pa bi valjda i zakrpao. Taj dan je za nas bio dobar. Viktor i Jakob su taj dan poslijepodne išli zajedno i imali samo jednu štuku. I normalno, očistili je nakon klanja i strpali u frižider. A kako smo mi prošli, Jurgen, Treći i ja?

- 10:50 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • TO SAM JA - SMRT ZA RIBLJI FOND:-). RIBOLOV, RIBE, RIBOLOVNE TEHNIKE, VARALICE I SVE DRUGO ŠTO SE TIČE RIBOLOVA.... RADI SE UGLAVNOM O MOJIM TEKSTOVIMA I PRILOZIMA OBJAVLJIVANIM U RAZNIM RIBIČKIM ČASOPISIMA.



    Free Web Site Counter
    Free Web Site Counter

VAŽNO ZA RIBOLOV:

Prijatelji:

Kumpanjerosi!!!